De eerste was 15,1, de tweede 34km.Maar hoe lang waren die tijdritten? Want die van zondag is maar 15 km.
De tweede was op meer geaccidenteerd terrein. Zondag is het zo plat als een dubbeltje.
De eerste was 15,1, de tweede 34km.Maar hoe lang waren die tijdritten? Want die van zondag is maar 15 km.
Als Kelderman zaterdag maximaal een half minuut verliest dan wint hij de Giro. Alles meer en het wordt een dubbeltje op z'n kant.
Het aparte is trouwens wel dat Hindley in de eerste tijdrit, vergelijkbaar met die van zondag, dus sneller was dan zowel Kelderman als Tao.
WK was toch niets verrassends aan de hand?Denk dat we van de Tour (en ook het WK) wel hebben geleerd dat je je bij tijdritten niet rijk moet rekenen, helemaal niet na 3 weken koersen.
Ik ben heel benieuwd wat ze zaterdag gaan doen als Kelderman Hart niet kan volgen.Wat een sukkels bij Sunweb. Hart gaat de Giro winnen.
Als Sunweb weer zo hart op kop gaan rijden, raken ze alles kwijt.Ik ben heel benieuwd wat ze zaterdag gaan doen als Kelderman Hart niet kan volgen.
Haha!!!Vergeten we de Spaans kampioen tijdrijden niet? Blbao staat ook niet heel ver weg.
Er zit toch een maximaal aantal kilometers aan een grote ronde? Hebben ze dan eerder deze Giro alleen mini-ritjes gereden ofzo? Want gisteren en vandaag was toch ook >200 km?Morgen overigens nog even een vlakke etappe van 260 kilometer...
Ja: https://www.procyclingstats.com/race/giro-d-italia/2020/overviewEr zit toch een maximaal aantal kilometers aan een grote ronde? Hebben ze dan eerder deze Giro alleen mini-ritjes gereden ofzo? Want gisteren en vandaag was toch ook >200 km?
Ze gingen gewoon niet rijden ivm het kloteweer.Eindelijk wordt er eens geluisterd naar de renners. De rit van vandaag is met 100 kilometer ingekort.
Dat was ook een goede reden.Ze gingen gewoon niet rijden ivm het kloteweer.
Toch vind ik het vreemd dat ze er niet eerder op hebben gewezen.Eindelijk wordt er eens geluisterd naar de renners. De rit van vandaag is met 100 kilometer ingekort.