Wielrennen

SanMark.

Well-known member
Wat een heerlijke koers vandaag.

De eerste van de vijf monumenten heeft hij binnen.

Kelderman ook goed bezig maar wat was Hindley sterk, dat gaat nog een mooie week worden en hopelijk word het niet beinvloed door Corona.
 

Maasveld

Well-known member
Wat een heerlijke koers vandaag.

De eerste van de vijf monumenten heeft hij binnen.

Kelderman ook goed bezig maar wat was Hindley sterk, dat gaat nog een mooie week worden en hopelijk word het niet beinvloed door Corona.
Hindley was sterker dan Kelderman had ik het idee.
 

SanMark.

Well-known member
Ja dat vermoeden had ik ook . Heel de klim kopwerk gedaan. Als Kelderman over had gehad was hij de laatste kilometer er wel over heen gepoeft .
 

de waan

Well-known member
En sinds de Dauphine zo'n beetje aan een stuk door aan het koersen.

Van mij mag Kuss nu de Vuelta wel winnen.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nou we gaan beginnen aan de Stelvio, Hup Wildo.
Hij zal het nu we moeten doen en aangezien ik denk dat Almeida een betere tijdrit in zijn benen heeft moet hij toch wel proberen 2 minuten te pakken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nou we gaan beginnen aan de Stelvio, Hup Wildo.
Hij zal het nu we moeten doen en aangezien ik denk dat Almeida een betere tijdrit in zijn benen heeft moet hij toch wel proberen 2 minuten te pakken.

Vandaag is wel de dag, ja. Zaterdag is ook super zwaar, maar met de Stelvio moet toch wel definitief duidelijk worden hoe de kaarten liggen. Ik denk nog steeds dat Almeida in het echte hooggebergte tekort komt t.o.v. Kelderman, maar we gaan het zien.

Ik zou eigenlijk een training geven vanmiddag, maar die is gecancelled. Onverwacht een paar uurtjes vrij dus. Komt goed uit!

Hup Wilco!!!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Vandaag is wel de dag, ja. Zaterdag is ook super zwaar, maar met de Stelvio moet toch wel definitief duidelijk worden hoe de kaarten liggen. Ik denk nog steeds dat Almeida in het echte hooggebergte tekort komt t.o.v. Kelderman, maar we gaan het zien.

Ik zou eigenlijk een training geven vanmiddag, maar die is gecancelled. Onverwacht een paar uurtjes vrij dus. Komt goed uit!

Hup Wilco!!!

Jaja. Je hebt gewoon afgebeld. :p
 
Bovenaan