Hoezo zou die dat moeten doen? Ik denk dat ie met alle plezier samen met Pogacar de velodrome opdraait.Yup, vd Poel moet echt flink doortrekken op de kasseien en Pogacar tot een foutje dwingen in de bochten maar goed, dat zie ik eerlijk gezegd ook niet gebeuren hoor.
Ben je overtuigd dat de spint van Tjeu sterker is dan? Ik ben daar nog niet zo zeker van.Hoezo zou die dat moeten doen? Ik denk dat ie met alle plezier samen met Pogacar de velodrome opdraait.
De nieuwe Das!Paul Seixas haalt even uit in de tweede etappe.
Ik zal niet zeggen dat Van der Poel 'm 10 van de 10 keer zal pakken, maar dat ie intrinsiek sneller is ben ik absoluut van overtuigd. Dat heeft het verleden ook wel uitgewezen.Ben je overtuigd dat de spint van Tjeu sterker is dan? Ik ben daar nog niet zo zeker van.
Pogacar zal vd Poel iig zeker niet lossen op de kasseien.
Nou ja, wachten...Dat was dus van de poel…
Lekke band op het allerslechtste moment, in het bos…
Pogacar reed eerder ook lek, maar dat was op een iets gunstiger moment, maar dat kostte toen ook een minuut. Men wachtte toen wel, dat gaat nu denk ik niet gebeuren
Je kan daar niet zoveel… en zijn ploeggenoot heeft blijkbaar andere pedalen…Wat een pech, wat een pech.
En wat ook een amateurisme bij die fietswissel.
Ze stonden niet stil nee, maar ze gingen ook niet vol doorNou ja, wachten...
Je kan daar niet zoveel… en zijn ploeggenoot heeft blijkbaar andere pedalen…
Klopt, maar normaal gesproken is een fietswissel sneller. Als je vol in de adrenaline zit denk je er niet aan dat de ander andere pedalen heeft. Zo vaak komt dat niet voor in. 1 team volgens mij.a) Die andere pedalen waren een experiment...
b) Ze kunnen ook het wiel wisselen
Stap lekker af joh, dit is kansloos. Ruim 2 mn maar wat amateuristisch zeg dat je met verschillende pedalen gaat rijden binnen een ploeg.