Wielrennen

JMD

Well-known member
Wel schattig dat commentaar op de Belg: ‘Wout van aert ziet er sterk uit’. Even later wordt van aert gelost: ‘als er 1 iemand terug kan komen is het Wout’…

Van aert vervolgens op een eind gereden.

Evenepoel wordt eraf gereden: ‘als er 1 iemand terug kan komen is het evenepoel’
En vervolgens wordt evenepoel ook op een eindje gereden…

JMD

Well-known member
En dus opnieuw een monument naar vdp of Pogacar, die hebben ze de laatste jaren bijna allemaal gewonnen. Zo'n evenepoel of van Aert zou in andere tijden ook al een paar gewonnen hebben...

Reinoud

Well-known member
Roubaix en Vuelta en dan heeft hij het toch wel serieus uitgespeeld he dat wielrennen. Olympische spelen moet je wellicht nog noemen.

Reinoud

Well-known member
En dus opnieuw een monument naar vdp of Pogacar, die hebben ze de laatste jaren bijna allemaal gewonnen. Zo'n evenepoel of van Aert zou in andere tijden ook al een paar gewonnen hebben...
Evenepoel heeft Luik twee keer gewonnen en Van Aert San Remo.

JMD

Well-known member
Evenepoel heeft Luik twee keer gewonnen en Van Aert San Remo.
Klopt, maar je snapt wat ik bedoel

Het is een beetje als Andy Murray bij tennis, die had ook makkelijk tien gs kunnen winnen maar had de pech in het tijdperk nadal Federer Djokovic te leven

Reinoud

Well-known member
Klopt, maar je snapt wat ik bedoel

Het is een beetje als Andy Murray bij tennis, die had ook makkelijk tien gs kunnen winnen maar had de pech in het tijdperk nadal Federer Djokovic te leven
Evenepoel heeft nog amper monumenten gereden en Van Aert heeft te vaak een blessure waardoor hij chronisch is achter gaan lopen.

Maar snap wat je bedoelt.

de waan

Well-known member
Roubaix en Vuelta en dan heeft hij het toch wel serieus uitgespeeld he dat wielrennen. Olympische spelen moet je wellicht nog noemen.
Dan moet ie zich maar eens gaan focussen op schansspringen zou ik zeggen.

Als je de uitslag ziet denk je: meh. Maar het was toch wel een fijn koersje.

Bovenaan