Wielrennen

JMD

Well-known member
Prachtige rit weer
Inderdaad.

Toen in oktober duidelijk werd dat ze pas de tweede donderdag de Pyreneeën in zouden gaan vreesde je een saai begin, maar het is de eerste anderhalve week geen moment saai geweest. Oké twee etappes die een beetje rustig begonnen

Maasveld

Well-known member
Inderdaad.

Toen in oktober duidelijk werd dat ze pas de tweede donderdag de Pyreneeën in zouden gaan vreesde je een saai begin, maar het is de eerste anderhalve week geen moment saai geweest. Oké twee etappes die een beetje rustig begonnen
Ik denk dat je één van de enigen bent die daarvoor vreesde.

JMD

Well-known member
Ik denk dat je één van de enigen bent die daarvoor vreesde.
Ik had in oktober alleen de etappes gezien op kaart, niet de precieze profielen (zijn vaak dan nog niet beschikbaar), maar toen ik 3 weken terug alle kaartjes zat te bekijken was de vrees idd wel flink weg ja.

gevegt

Well-known member
En dan is die nu ook al 1,5 week in de Tour bezig, dus 2,5 week na sleutelbeenbreuk fietste die alweer. Ik verbaas me bij sleutelbeenbreuken altijd hoe snel die zich herstellen...
Hebben ze waarschijnlijk met plaatjes vastgezet.

Volgens iemand van 'Wielerflits' zijn er dit jaar bewust bergen uit gekozen waar Pogy in het verleden niet goed tegen op kwam.

JMD

Well-known member
Hebben ze waarschijnlijk met plaatjes vastgezet.
Dan alsnog is het vrij snel...

Volgens iemand van 'Wielerflits' zijn er dit jaar bewust bergen uit gekozen waar Pogy in het verleden niet goed tegen op kwam.
Het zou mij niks verbazen, de Tourorganisatie wil een spannende Tour, en als dat dus betekent bergen te doen waar Pogi aantoonde eerder niet goed tegen op te komen dan is dat wel een manier om voor een spannendere Tour te zorgen

Bovenaan