Wielrennen

Joost

Well-known member

Dat is wel mooi en waarom niet eerder gedaan.
Ik vond het heel vervelend dat de stream enkel live te bekijken was en niet later ingestart kon worden.
Wat wel weer mooi was; na Zwitserland-IJsland zondagavond bood de presentator haast zijn excuses aan dat er nog een hele kleine analyse moest komen voordat de Avondetappe kon beginnen.

Maasveld

Well-known member

Dat is wel mooi en waarom niet eerder gedaan.
Ik vond het heel vervelend dat de stream enkel live te bekijken was en niet later ingestart kon worden.
Wat wel weer mooi was; na Zwitserland-IJsland zondagavond bood de presentator haast zijn excuses aan dat er nog een hele kleine analyse moest komen voordat de Avondetappe kon beginnen.
Met vanavond John Tana :ROFLMAO:

JMD

Well-known member
Hoeft de komende sprints geen werk te doen voor Phillipsen en kan zich focussen op geel en ' zijn' etappes.
Dat dus. Geel is hij normaal gesproken na woensdag kwijt (tijdrit), maar met de rit van dinsdag, donderdag, vrijdag en maandag a.s. (alhoewel die laatste wel eens te lastig kan zijn) is er genoeg om voor te rijden voor VdP.

Maasveld

Well-known member
Dat dus. Geel is hij normaal gesproken na woensdag kwijt (tijdrit), maar met de rit van dinsdag, donderdag, vrijdag en maandag a.s. (alhoewel die laatste wel eens te lastig kan zijn) is er genoeg om voor te rijden voor VdP.
Hoeft de komende sprints geen werk te doen voor Phillipsen en kan zich focussen op geel en ' zijn' etappes.

De eerstvolgende etappe waarin hij iets voor Philipsen zou hebben moeten doen is inderdaad pas ná de etappes waarin hijzelf (schaduw)favoriet is.

JMD

Well-known member
De eerstvolgende etappe waarin hij iets voor Philipsen zou hebben moeten doen is inderdaad pas ná de etappes waarin hijzelf (schaduw)favoriet is.
Je kent het fenomeen tussensprints? ;) Philipsen wilde voor groen gaan dus daar had hij echt ook MvdP voor nodig.

Laatst bewerkt:

Friesland

Well-known member
vd Poel bedoel je? Maar was dat omdat hij de sprint voor Philipsen aan moest trekken of voor zichzelf?
Nee, de klasseringen van Philipsen bij de tussensprints. Van der Poel bemoeide zich inderdaad niet met de voorbereiding. Ik las het als dat Philipsen zich niet met de tussensprints had bemoeid.

erka

Well-known member
En weer één.

Wielrenners moeten in mijn ogen ook echt de schuld bij zichzelf zoeken vind ik voor de meeste van de valpartijen, zeker voor die zoals deze op 20-30 km van de finish gebeuren.

JMD

Well-known member
En weer één.

Wielrenners moeten in mijn ogen ook echt de schuld bij zichzelf zoeken vind ik voor de meeste van de valpartijen, zeker voor die zoals deze op 20-30 km van de finish gebeuren.
Jep. Hier gaan ze al voor de wegversmalling.

Wel is het zo dat de organisatie een paar jaar terug van teams van 9 naar teams van 8 gingen (van 198 naar 176 daardoor) en nu dan vrolijk weer een extra team uitnodigen...

Bovenaan