Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Prima tijdrit van Tom. Van Dennis en Martin verliezen in een vlakke tijdrit is geen schande. En op een ontketende Yates na pakt hij gewoon minimaal twee minuten op al die klimmers.

Fabio Aru trouwens. Wordt er in de bergen aan alle kanten af gereden. Wilde zondag afstappen, maar werd overgehaald door z'n ploegleider. En nu rijdt hij opeens top-10 in een vlakke tijdrit.... Juist.. Mag ik dat verdacht vinden?
 

Friesland

Well-known member
Even gekeken wat de verschil waren die gemaakt werden in de slotrit van vorig jaar.
Quintana verloor 1:24 (op Dumoulin)
Nibali verloor 0:54
Pinot verloor 1:27
Zakarin verloor 1:34
Pozzovivo verloor 2:34

Vandaag:
Yates verliest 1:15 (op Dumoulin)
Pozzovivo verliest 1:58
Froome verliest 0:13
Pinot verliest 2:57
Lopez verliest 2:25
Carapaz verliest 2:35
maar Dennis wint natuurlijk 22 seconden.

De verschillen zijn dus niet heel anders dan vorig jaar, misschien zelfs iets groter dan vorig jaar.
 

Friesland

Well-known member
Fabio Aru trouwens. Wordt er in de bergen aan alle kanten af gereden. Wilde zondag afstappen, maar werd overgehaald door z'n ploegleider. En nu rijdt hij opeens top-10 in een vlakke tijdrit.... Juist.. Mag ik dat verdacht vinden?

Ik denk dat mijn bericht van 16:20 wel een goede verklaring is voor zijn prestatie vandaag.
 

Friesland

Well-known member
De organisatie heeft de uitslag iets aangepast:

Aru krijgt er 20 seconden bij.
Hermans, Pedersen en Cavagna krijgen er 30 seconden bij.
Ulissi en Conti krijgen er 2 minuten bij.
 

Makanaky

Well-known member
Ulissi/Conti reden zelfs kop over kop, heb ik van Telekst want van die Jeroen word ik nog steeds knettergek.
 

Batigoal

Well-known member
Speling van het lot: vrijdag is de papegaai van de overleden Scarponi, net als zijn baasje vorig jaar, aangereden. De papegaai overleeft het ongeluk waarschijnlijk wel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tom pakt gewoon bijna een halve minuut terug! Wow, dat belooft wat voor de komende dagen.
 
Bovenaan