Wielrennen

JMD

Well-known member
Toch niet slecht van Dumoulin, zat er toch in dat hij vandaag tijd zou verliezen?
Heeft de laatste kms het gat gelijk gehouden.
 

Reinoud

Well-known member
Kan echt een fantastisch slot worden van de Giro. Zeker als Yates nog tijd moet pakken na dinsdag
 

gevegt

Well-known member
Het vandaag weer duidelijk geworden. Als je allergisch voor pollen bent of astma hebt, ga je sneller bergop.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Schade bleef beperkt voor Tom; wordt nog een leuke tijdrit.

1:24 is te overzien, maar we hebben nog vier aankomsten berg op. Te beginnen met morgen al. Ik denk dat Tom zich moet gaan richten op de tweede plaats. En laten we wel wezen, dat zou ook ontzettend knap zijn.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nou ja, afschrijven wil ik niet zeggen maar met nog 4 bergetappes zal het erg lastig worden maar goed, vorig jaar was het ook tot de laatste dag spannend dus laten we daar iig op hopen. Ik heb iig de indruk dat hij nu net iets minder scherp is in het hooggebergte dan vorig jaar. Morgen zal het wat meer bij elkaar zitten maar ik ben benieuwd hoe die tijdrit maandag verloopt.
 

JMD

Well-known member
Nou ja, afschrijven wil ik niet zeggen maar met nog 4 bergetappes zal het erg lastig worden maar goed, vorig jaar was het ook tot de laatste dag spannend dus laten we daar iig op hopen. Ik heb iig de indruk dat hij nu net iets minder scherp is in het hooggebergte dan vorig jaar. Morgen zal het wat meer bij elkaar zitten maar ik ben benieuwd hoe die tijdrit maandag verloopt.

Dinsdag is de tijdrit, niet maandag... :p

Verder is de laatste etappe dit jaar een soort criterium door Rome, dus de laatste etappe zal de spanning sowieso weg zijn.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Tom zou 89 seconden sneller zijn dinsdag, gebaseerd op tijdritten die hij en Yates de afgelopen twee jaar samen gereden hebben
 

de waan

Well-known member
Ik sluit toch ook niet dat uit Yates nog een keer een slechte/mindere dag gaat hebben. Wordt gewoon nog een retespannende week en dat is alleen maar mooi.
 

Reinoud

Well-known member
Erg opvallend. Heeft dan alles te maken met het feit dat Yates het nog nooit drie weken heeft laten zien.
 

Reinoud

Well-known member
Ja daar valt wat voor te zeggen. Maar met de etappes die daarna volgen blijft Yates m.i. favoriet. Tom moet eerst maar eens weer in het roze komen dinsdag.
 
Bovenaan