Eef de Kip
Well-known member
Pfoeh, in de herhaling net zie ik Soler nog net over de greppel springen, wat een baas zeg met 70 in het uur.
Nou, Roglic die in 3 grote rondes na valpartijen moest opgeven. En dat is nog klein bier vergeleken met Vader en Van Hooydonck.Poe wat een valpartij. En waar jarenlang voor Jumbo alles goed viel is het nu ongelooflijke pech wat ze hebben. Eerst van Aert eruit door een valpartij, nu vingegaard
Dat is zo, maar ze wonnen ook flink wat. En elke ploeg komt elk seizoen wel tegenslagen tegen in een sport waarin nou eenmaal veel gevallen wordt.Nou, Roglic die in 3 grote rondes na valpartijen moest opgeven. En dat is nog klein bier vergeleken met Vader en Van Hooydonck.
Vingegaard heeft zijn sleutelbeen en enkele ribben gebroken. Jay Vine brak twee borstwervels en een nekwervel.
Het had stukken erger gekund inderdaad. Tesfstsion heeft zelfs niet eens breuken opgelopen.Dat valt me bij beiden eigenlijk nog wel "mee".
In ieder geval 36x veiliger dan met 1 km per minuut het bos inrijden.Wordt een leuke entree bij het Bos van Wallers zondag zo...
Echt, een beetje snelheid eruit halen, oke... (men heeft ook een aantal jaren het Bos andersom gereden, dan was het heuvelop) Maar dit is echt belachelijk, wachten op valpartijen
Heb je dit voorjaar compleet gemist? Bovendien, de blessures/ziektes van dit seizoen zijn echt totaal niet te vergelijken met de ellende van Vader en Van Hooijdonk die de dood vrijwel letterlijk in de ogen hebben gekeken. Dat gaat wel heel wat verder dan "wat tegenslagen."Dat is zo, maar ze wonnen ook flink wat. En elke ploeg komt elk seizoen wel tegenslagen tegen in een sport waarin nou eenmaal veel gevallen wordt.
Dit seizoen lijkt het vooral alleen maar tegen te zitten...
Ja, dat dat onveilig was is duidelijk. Maar of deze oplossing zoveel veiliger is, ik waag het te betwijfelen.In ieder geval 36x veiliger dan met 1 km per minuut het bos inrijden.
Daar ben ik idd ook bang voor...Iedereen wil als eerste door die bocht . Sprinten naar die bocht met 60 km