Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Lijkt wel wat op de actie van die Pool in de Ronde van Vlaanderen, die werd toen resoluut uit koers gezet.

De ene valpartij na de andere deze etappe, dit is niet wat je wil zien.
Ik snap echt niet waarom hij terug naar rechts stuurde, nadat hij al bijna gevallen was door dat zebrapad.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Voorlopig is het super saai. De klassementsmannen laten DSM al de hele dag het tempo bepalen. En iemand uit de kopgroep van drie gaat waarschijnlijk winnen. Die mannen hebben met nog 18km te gaan een voorsprong van meer dan 7 minuten.

Valt me wel een beetje tegen. Ik had als TJV en/of Ineos de koers vandaag wellicht wel hard gemaakt, om te zien hoe goed Evenepoel daadwerkelijk hersteld is van zijn twee valpartijen op woensdag. Maar misschien spreekt daar bij mij meer een wens uit dan een daadwerkelijke verwachting.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik vrees dat TJV gewoon niet sterk genoeg is en twijfel eerlijk gezegd sowieso of Roglic nog sterk genoeg is voor een ronde van 3 weken.
Verder is het volgens mij wel vaker dat een 1e bergetappe een beetje tegen valt.
 

Eef de Kip

Well-known member
Uiteindelijk slechts 15 seconden maar wel een teken aan de wand dat Evenepoel niet kon volgen op het steile gedeelte.
 
Bovenaan