Reinoud
Well-known member
Het is geen Asgreen waar hij mee naar de finish rijdtZijn toch twee gevaarlijke klanten in een sprint.
Het is geen Asgreen waar hij mee naar de finish rijdtZijn toch twee gevaarlijke klanten in een sprint.
Waarvan 1 uitgenaste Italiaan.Zijn toch twee gevaarlijke klanten in een sprint.
Daar ben ik wel bang voorWaarvan 1 uitgenaste Italiaan.
Mee eens. Te veel met zijn krachten gesmeten.Igen schuld, te veel op kop gewerkt
Gewoon een prutsen blijkt maar weer.Mee eens. Te veel met zijn krachten gesmeten.
Inderdaad, anders wordt niet laatste van de groep waar je in zit.Gewoon een prutsen blijkt maar weer.
Klopt, deze twee zijn sneller dan Asgreen.Het is geen Asgreen waar hij mee naar de finish rijdt
Met twee tijdritten en een kasseienrit lijkt het me niet bepaald een klimmersronde te worden.Komende donderdag wordt het parcours van de Tour 2022 bekend. En het lijkt toch echt te gaan gebeuren dat er weer een kasseien-etappe in zit...
Verder lijkt La Planche des Belles Filles, L'Alpe d'Huez, Mende (Montee Jalabert) ook zeker. Over de Pyreneëen (laatste week) is het nog niet helemaal zeker, maar het lijken 3 etappes daar te gaan worden met o.a. een finish op Peyragudes Altiport (17% op laatste stuk), was ook finish in 2017, en tevens bekend uit de Bondfilm "Tomorrow never dies'.
Ook is er weer een aankomst op Lourdes Hautacam. Dat zijn dan totaal dus al minimaal 4 flinke aankomsten bergop (Planche, Alpe, Peyragudes en Hautacam) plus dan nog Mende.
Het lijkt een klimmersronde te worden, ben benieuwd of dat donderdag ook blijkt te kloppen.
Totaal maar iets van 40 km tijdrijden zoals het er nu naar uitziet. En 1 kasseienrit. Maar naw wel iets van 8 bergetappes met al minimaal 4 flinke aankomsten bergop. Dat mag je een klimmersronde noemen wat mij betreft.Met twee tijdritten en een kasseienrit lijkt het me niet bepaald een klimmersronde te worden.