Wielrennen

D

Deleted member 2709

Guest
Dat doet Poels niet zo slim. Hij had makkelijk een paar punten meer kunnen pakken.

En belangrijker nog, hij heeft een flinke voorsprong nodig (bijvoorbeeld als hij nu bij Gaudu had gezeten) zodat hij op de slotklim nog stand kan houden.. is het niet voor de ritzege dan wel om daar nog 6e of zo te worden en nog wat (dubbele) punten te sprokkelen.

Jamel

Administrator
Forumleiding
En belangrijker nog, hij heeft een flinke voorsprong nodig (bijvoorbeeld als hij nu bij Gaudu had gezeten) zodat hij op de slotklim nog stand kan houden.. is het niet voor de ritzege dan wel om daar nog 6e of zo te worden en nog wat (dubbele) punten te sprokkelen.
Precies. Heel dom gereden eigenlijk.

D

Deleted member 2709

Guest
Als Pogacar 1e of 2e wordt pakt hij de bergtrui, als Vingegaard (of Woods, Quintana of van Aert) wint verliest Poels ook nog de trui tenzij hij zelf punten pakt.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Poels laat zich terugzakken in de favorietengroep. Ik begrijp er niets van. Lijkt me niet dat hij stand gaat houden als de echte kanonnen straks gas geven op de slotklim. Had gewoon alles of niets gespeeld.

JMD

Well-known member
Poels laat zich terugzakken in de favorietengroep. Ik begrijp er niets van. Lijkt me niet dat hij stand gaat houden als de echte kanonnen straks gas geven op de slotklim. Had gewoon alles of niets gespeeld.
Inderdaad. Hij had in de kopgroep moeten zitten, gaat nu heel lastig worden.

Bovenaan