Wielrennen

JMD

Well-known member
Weet niet of het nu meer een speerpunt wordt, maar de teamleiding gaf in de Tour aan dat het ploegenklassement voor hen geen optie was omdat dat teveel kracht kost (je moet immers als je gelost bent uit de kopgroep (als bv Bennett zijnde) in bergetappes volle bak doorrijden naar de meet.
Maar ja, ze hebben idd een fantastische ploeg daarvoor.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dumoulin zoals verwacht naar Jumbo Visma. Geweldige ploeg is dat aan het worden. Al vraag ik me wel af wie er straks voor wie gaat rijden.
 

Eef de Kip

Well-known member
De enige die nu bewezen heeft een grote ronde te kunnen winnen is dumoulin dus die zal toch echt wel kopman worden. Al is het natuurlijk afwachten hoe het met de vorm is tegen die tijd.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het is wel een beetje veel kapiteins op het schip zo op het oog. Beetje a la Movistar.
 

SanMark.

Well-known member
Als je elke grote ronde met twee kopmannen rijd is er niets aan de hand.

Roglic
Dumoulin
Kruijswijk
En in mindere mate Bennett en misschien wel de Plus .

En het is natuurlijk ook nog maar de vraag of iedereen blijft.

Maar het zou wel vreemd zijn als je de Tour start met Roglic, Dumoulin en Kruijswijk.
 

Batigoal

Well-known member
Roglic viel door de mand bij de grote rondes, dus die mag lekker in het voorjaar zijn gang gaan. Kunnen Kruijswijk en Dumoulin voor de grote rondes gaan.

Zonder gekheid; het zou me niets verbazen als er toch nog eentje vertrekt.
 

SanMark.

Well-known member
Roglic en Kruijswijk hebben net verlengd , dus dat lijkt mij sterk.

Dan zie ik eerder een Bennett naar een ander team gaan.
 

Maasveld

Well-known member
Ik ga ervan uit dat op dat gebied wel goede afspraken zijn gemaakt. De interesse in Dumoulin speelde al nadrukkelijk op het moment van bijtekenen van Kruijswijk en Roglic.
 

Bernardo

Well-known member
Roglic viel door de mand bij de grote rondes, dus die mag lekker in het voorjaar zijn gang gaan. Kunnen Kruijswijk en Dumoulin voor de grote rondes gaan.

Zonder gekheid; het zou me niets verbazen als er toch nog eentje vertrekt.

Viel door de mand? 2018, 4de in Tour. Dit jaar 3de in de Giro....prima resultaten.

Kruijswijk kan toch niet beter als P3 in een Tour. Daarom was hij ook zo blij, dus die kan mooi rijden voor Dumoulin.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ik zie ook niet in hoe iemand die bij de eerste keer dat hij echt voor het klassement gaat gelijk het podium haalt door de mans valt.
 
Bovenaan