Wielrennen

Batigoal

Well-known member
De 22-jarige Bjorg Lambrecht is gevallen in de Ronde van Polen en moest ter plekke gereanimeerd worden. Daarna is hij afgevoerd maar het ziekenhuis.
 

JMD

Well-known member
Echt dieptriest inderdaad.

https://sporza.be/nl/2019/08/05/teuns-over-lambrecht/
Van wat ik lees gebeurde het ongeluk bij niet zulke hoge snelheid op een rechte weg. Lambrecht schijnt een greppel in te zijn gereden/gekomen en met zijn hoofd tegen een betonnen duiker gekomen.
Ik vraag me echt af wat men nog meer wil doen? Ze hebben helmen op, de ploegen zijn al verkleind.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jumbo Visma heeft weer een talentje in de gelederen hoor. Jonas Vingegaard is de naam. Hij reed in de ronde van Polen al op voorlaatste klim heel hard op kop voor kopman Tolhoek. Die laatste kon niet volgen, waarna Vingegaard voor eigen kans ging. Ontsnapte met Sivakov en Hindley, deed daar op de laatste klim ook bijna al het kopwerk en wint vervolgens de sprint met overmacht. 22 jaar nog maar. Erkende namen als Majka, Izagirre, Latour, Lopez, Formolo en Ullisi geeft hij het nakijken.
 
Laatst bewerkt:

Maasveld

Well-known member
De organisatie van de BinckBank Tour heeft goed haar best gedaan om de renners zo hard mogelijk op hun bek te laten gaan. Wat een aanfluiting.

Jumbo treedt overigens weer met een sterrenensemble aan in de Vuelta. Roglic, Kruijswijk, Bennett, Gesink, Kuss, Powless, Martin en Hofstede moeten het gaan doen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Jumbo treedt overigens weer met een sterrenensemble aan in de Vuelta. Roglic, Kruijswijk, Bennett, Gesink, Kuss, Powless, Martin en Hofstede moeten het gaan doen.

Schitterende ploeg! Hopelijk is Roglic of Kruijswijk in topvorm. Dan kunnen ze echt hele mooie dingen laten zien.
 
Bovenaan