Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Inmiddels al weer op de fiets.
Vreemde val, leek alles onder controle te hebben en valt dan net over 1 gaatje in de stoep op het moment dat hij even niet naar voren kijkt.

Pijn aan z'n elleboog en een man of 100 voor hem, terwijl het niet meer stil gaat vallen. Die gaat echt geen uitslag rijden.
 

Ska P 187

Well-known member
Ook jij weet het niet.
Persoonlijk denk ik dat Sagan weer eens zo'n dag heeft. Doet geen trap te veel, maar zit steeds goed zonder te veel in beeld te zijn.
 

Ska P 187

Well-known member
Het gaat om het stuk voor de wielbreuk.
Dat laatste stukkie had hij overigens ook beter zijn handen aan het stuur kunnen houden maar goed.
De bikkel is nog in koers.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Christus, wat is hij sterk. Maar kan toch niet dat hij dit niet gaat bekopen in de absolute finale?
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van Aert ziet er sterk uit zeg. Die gaat er dadelijk een klap op geven op de Kwaremont of de Paterberg, allemachtig.
 

JMD

Well-known member
Van Aert ziet er sterk uit zeg. Die gaat er dadelijk een klap op geven op de Kwaremont of de Paterberg, allemachtig.

Ik ga me daar zo weer op richten, nu even naar de Boat Race, ze hebben elkaar al geraakt met de roeispanen. Mooi...
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waarom onmogelijk? MvdP verbaast mij steeds elke keer weer.

Omdat hij veel te vroeg een kilometer of 20 op z'n limiet heeft moeten rijden om 130 man in te halen en een minuut dicht te rijden, terwijl het peloton ook niet stil stond. MvdP zonder val zou absoluut kunnen winnen. Nu denk ik dat hij het zo op de Kwaremont of de Pater moet laten lopen.

Het feit dat hij er nu nog is, is al onwaarschijnlijk.
 
Bovenaan