Wielrennen

Satyr

Administrator
Forumleiding
E3 Prijs gewonnen door Stybar, die rijdt bij Quick-Step ofzo. Leuk voor ze, een zege :duim:
 

Maasveld

Well-known member
Kelderman heeft het asfalt ook weer eens gekust. Een breuk in de nekwervel en een gebroken sleutelbeen is het resultaat, waardoor deelname aan de Giro waarschijnlijk in gevaar komt.
 

Pascallovic

Well-known member
Kelderman heeft het asfalt ook weer eens gekust. Een breuk in de nekwervel en een gebroken sleutelbeen is het resultaat, waardoor deelname aan de Giro waarschijnlijk in gevaar komt.

Dat waarschijnlijk kun je wel weglaten, deelname aan de Giro komt in gevaar.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Waaiervorming in de beginfase van Gent-Wevelgem zorgt al na een kilometer of 80 koers voor een zeer interessante kopgroep:

Sagan, Ackermann, Selig (Bora-Hansgrohe), Declercq (Deceuninck-Quick Step), Trentin (Mitchelton-Scott), Van Aert, Wynants, Teunissen, Van der Hoorn, Van Poppel (Jumbo-Visma), Rowe (Sky), Bol (Sunweb), Degenkolb, Pedersen, Stuyven, Theuns (Trek), Gaviria (UAE), Van der Poel (Corendon-Circus), Terpstra (Direct Energie), Van Schip (Roompot).

Jammer dat we nog geen livebeelden hebben.
 

Maasveld

Well-known member
Die vind het heerlijk dat hij kan doen en laten wat hij wil binnen deze club
Nog wel, maar naarmate hij zich meer op de weg gaat richten zal ie het toch wel fijn vinden om wat sterke knechten te hebben. Het lijkt me echter geen type die het kopmanschap wil delen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Nog wel, maar naarmate hij zich meer op de weg gaat richten zal ie het toch wel fijn vinden om wat sterke knechten te hebben. Het lijkt me echter geen type die het kopmanschap wil delen.

Het lijkt me ook geen type waarvan je moet willen dat hij het kopmanschap deelt. Als je hem als belangrijkste renner uitspeelt dan gaat hij echt heel veel koersen voor je winnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Daarom wil hij ook nog geen wegrenner worden.

Volgens mij vooral omdat hij koersen op de weg geen reet aan vindt. Veel te weinig actie. Daarom gaat hij ook steeds op dik 60km van de streep al aanvallen. In het peloton afwachten op de finale vindt hij veel te saai.
 

gevegt

Well-known member
Volgens mij vooral omdat hij koersen op de weg geen reet aan vindt. Veel te weinig actie. Daarom gaat hij ook steeds op dik 60km van de streep al aanvallen. In het peloton afwachten op de finale vindt hij veel te saai.

Een uur lang op kop rijden in het veld vindt hij ook geen reet aan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Een uur lang op kop rijden in het veld vindt hij ook geen reet aan.

Kan ik me wat bij voorstellen als je in 24 van de 26 koersen de concurrentie declasseert.

Ik ben echt benieuwd hoe ver hij precies gaat komen. Wat ik tot nu toe van hem zie is wel heel speciaal. Zelfs nog indrukwekkender dan hoe Sagan aan zijn wegcarri?re begon.
 

gevegt

Well-known member
Kan ik me wat bij voorstellen als je in 24 van de 26 koersen de concurrentie declasseert.

Ik ben echt benieuwd hoe ver hij precies gaat komen. Wat ik tot nu toe van hem zie is wel heel speciaal. Zelfs nog indrukwekkender dan hoe Sagan aan zijn wegcarri?re begon.

Hij wil veel, maar het meest een gouden medaille op de OS. Dat is misschien wel het moeilijkste voor hem om te halen.
 
Bovenaan