Wielrennen

Jamel

Administrator
Forumleiding
Het was niet eens lek, maar door die val bij die paaltjes midden op de weg werd er tegen zijn achterwiel aan gereden die vervolgens niet meer ging. Moest wachten op auto voor nieuwe fiets.

Ik las het ja. Heel erg zuur zeg. Zo verliest 'ie bijna twee minuten in een vlakke etappe, zonder dat hij er ook maar iets aan kan doen.
 

Maasveld

Well-known member
Wout van Aert is niet te spreken over de gang van zaken en wil, zoals het er nu naar uitziet, volgend seizoen niet uitkomen voor de fusieploeg.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Welnee joh.

Zit jij nu ook al te doen alsof je verstand hebt van wielrennen?
 

erka

Well-known member
Ja, dat ongeluk van Vogel is uitgebreid in het nieuws geweest de laatste tijd, o.a. bij het EK in Glasgow onlangs.
 

JMD

Well-known member
Ja, dat ongeluk van Vogel is uitgebreid in het nieuws geweest de laatste tijd, o.a. bij het EK in Glasgow onlangs.
Oke, dan heb ik dat niet meegekregen. Met het EK in Glasgow zat ik in Canada en heb van dat toernooi dus helemaal niks van meegekregen.

Dan vraag is me af waarom NOS Sport het als nieuws brengt (want ze citeren Der Spiegel, en brengen het alsof het nieuws is) als het dus blijkbaar geen nieuws meer was. Of was nog niet bekend wat ze precies had?
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan