Tuurlijk niet maar als je nooit iets probeert dan weet je zeker dat er niets gebeurt. Vermoedelijk zullen ze niet sterk genoeg zijn.
Ik verwacht dan ook absoluut dat Bardet morgen gaat aanvallen.
Bennett ook. Werkelijk stuitend dat Bardet de dans ontspringt.Uran heeft 20 strafsecondes hebben gekregen vanwege het aannemen van dat drinken.
Bennett ook. Werkelijk stuitend dat Bardet de dans ontspringt.
En bij hem was het nota bene op beeld in de uitzending.
Die is dus al genoeg gestraft door de publieke opinie. Vrij standaard in rechtsspraak.
Romain Bardet geeft in de persconferentie aan dat hij 'geen bidon heeft aangepakt de laatste kilometers...
Haha... Er zijn beelden van...
Hij heeft gelijk, het was een fles.Romain Bardet geeft in de persconferentie aan dat hij 'geen bidon heeft aangepakt de laatste kilometers...
Bardet heeft een bidon van een toeschouwer gepakt en Uran van zijn ploeg. Dat laatste mag niet.
Lees ik net op Twitter.
Bardet heeft een bidon van een toeschouwer gepakt en Uran van zijn ploeg. Dat laatste mag niet.
Lees ik net op Twitter.
Lees ik net op Twitter.
Maar wie zegt dat die toeschouwer aan de kant geen teamlid was? Als een teamlid een neutraal shirt aantrekt en langs de kant gaat staan mag je dan dus wel bevoorraden... Ik zie een gat in de regelgeving...![]()
Waarom heeft Bennett dan een straf gekregen?Bardet heeft een bidon van een toeschouwer gepakt en Uran van zijn ploeg. Dat laatste mag niet.
Lees ik net op Twitter.
Romain Bardet geeft in de persconferentie aan dat hij 'geen bidon heeft aangepakt de laatste kilometers...
De rest hier is op de hand van Erik Dijkstra....