Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Toen Greg ging zat ie er een meter of 6/7 achter, dat was net teveel.

Overigens nog aardige tijdsverschillen volgens letour.fr.
 

SanMark.

Well-known member
nu mooi de herhaling te zien was maar 3 meter.

En toen moesten ze nog zeker 200 meter naar de finish.

GvA gooide in de bocht nog even de deur dicht en toen moest hij erom heen.
 

Maasveld

Well-known member
Van voren leek het meer. Ik dacht dat Sagan het had kunnen redden als hij er direct opzat, maar schijnbaar dus niet.
 

Friesland

Well-known member
Sagan liet het weer lopen op het laatst. Doet 'ie vaker. Zijn zelfvertrouwen wordt er niet beter op.

Wellicht gaat geen enkel voor groen. Greipel won 3 punten op Sagan in de tussensprint, maar Sagan pakt 25 hier aan de streep. Per saldo loopt Sagan dus 22 punten uit op Greipel. Probleem voor Sagan is alleen dat er opeens een groot verschil zit tussen plaats 1 en 2 in vlakke etappes dan in voorgaande jaar: 45-35-25 voor de top-3 vorig jaar, tegen 50-30-20 dit jaar.

Mollema verliest uiteindelijk 3:39 op de rest van de top-10. Hij werd aanvankelijk op plaats 15 gezet, maar finishte in werkelijkheid als 88e. Wellicht wordt het nog aangepast, maar ik vrees van niet, met zo'n lastige finish.
 

Pascallovic

Well-known member
nu mooi de herhaling te zien was maar 3 meter.

En toen moesten ze nog zeker 200 meter naar de finish.

GvA gooide in de bocht nog even de deur dicht en toen moest hij erom heen.
Nu zag ik dat ook als fout van Sagan in die bocht, want eigenlijk was daar binnendoor geen ruimte en had hij beter meteen buitenom kunnen gaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Mollema reed lek in de laatste drie kilometer. Die krijgt vermoedelijk gewoon dezelfde tijd als de andere favorieten.
 

Friesland

Well-known member
Ik was even in de waar, vandaag was pas de 13e etappe, ik was de rustdag even vergeten (beter gezegd, die had ik als etappe meegeteld). Opvallend is dat de 3km regel ook gewoon in de etappe van afgelopen woensdag van toepassing was, waarbij de finish toch gewoon op een top was, ook al was het slechts derde categorie, maar toch.

Mollema "gewoon" in de tijd van Froome c.s.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Hoezo, ik lijk als 2 druppels water op mijn vader?

Jeroen Stekelenburg is dat dus echt.
Echt heel erg ja...


Morgen de aankomst in Mende, en net als in 1995, 2005 en 2010 is het boven op de Col de la Croix Neuve op het terrein van het vliegveld. In 1995 won Jalabert daar op 14 juli na een lange solo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan