Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

de waan

Well-known member
25 Seconden dus die gaat wel een minuutje verliezen maar eerlijk is eerlijk, hier kan hij weinig aan doen.

Ik moet het zonder beelden doen en op een gegeven moment werd gemeld dat hij er weer bij zat.

Ik begrijp dat Sky de hele boel weer op een hoopje rijdt. Ik vind er eigenlijk geen fuck aan zo.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik begrijp dat Sky de hele boel weer op een hoopje rijdt. Ik vind er eigenlijk geen fuck aan zo.

Het is gewoon us postal 2.0. of het doping weet ik niet maar een ploeggenoot die die lachend een berg op aan kop rijdt is mi gewoon het tijdperk armstrong all over again
 

Keyser S?ze

New member
Contador, Nibali en Quintana kunnen niet, Van Garderen rijdt alleen maar mee maar doet niks, Mollema haakt op het laatst af en Gesink had pech. Dat is ongeveer de etappe van vandaag v.w.b. de klassementsrenners.
 

Pascallovic

Well-known member
Het is gewoon us postal 2.0. of het doping weet ik niet maar een ploeggenoot die die lachend een berg op aan kop rijdt is mi gewoon het tijdperk armstrong all over again
Volgend jaar gaat die ploeggenoot voor zichzelf beginnen bij een andere ploeg en rijdt hij geen deuk in een pakje boter meer.
 

JMD

Well-known member
Het is gewoon us postal 2.0. of het doping weet ik niet maar een ploeggenoot die die lachend een berg op aan kop rijdt is mi gewoon het tijdperk armstrong all over again

Verder ook het feit dat Sky nu (net als US Postal toen) geen opgaves heeft (net als de vorige jaren). Alleen door 'pech' (valpartijen e.d.) vallen ploegleden uit, dat was met US Postal ook zo. Zelden ziekte of oververmoeidheid.


Ik vind het wel erg opvallend.
 

JMD

Well-known member
MOrgen een mooie etappe voor aanvallers, welke Nederlander zou in de ontsnapping meemoeten??
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
MOrgen een mooie etappe voor aanvallers, welke Nederlander zou in de ontsnapping meemoeten??

In elk geval Weening. Wellicht ook iets voor Clement. En eigenlijk was dit ook meer iets voor Westra geweest dan vandaag. Idem voor Vanmarcke, al is dat geen Nederlander. Verder heeft Giant al aangekondigd dat ze voor de sprint van Degenkolb willen gaan. En Van Lotto wellicht Kelderman, als hij moraal heeft. Of Van Emden ofzo.
 

de waan

Well-known member
Langeveld, Weening, Leezer.

Was ook wel iets voor Westra, maar die zal vandaag wel een jasje uitgedaan hebben.

EDIT: Jamel is me net voor.

Ik hoop trouwe ook dat de Giant-jongens nog wat gaan doen, want blijven gokken op Degenkolb lijkt me ook wat zinloos. Koen de Kort kan zo'n dag best aan en is ook redelijk rap in de aankomst. Ik vrees alleen dat we die niet gaan zien.
 
Laatst bewerkt:

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ah Langeveld ja. Ook een goede voor zo'n etappe.

EDIT: en misschien Van Baarle ook wel. Genoeg mogelijkheden dus.
 

Jozsef

New member
Wielrennen

Walgelijk volk. De eigen rijders vallen door de mand dus jouwen we de gele trui massaal uit.
En sommigen met een fanatisme, denk om je hart denk ik dan. L' Equipe doet 't er trouwens om.
 

Ska P 187

Well-known member
Misschien hebben ze wel gewoon weer gelijk, bij Armstrong waren ze ook de eerste die het zeiden. Toen vonden wij het ook allemaal belachelijk.
Achteraf gezien...
(Virenque was toch gewoon schoon?)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan