Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mommiej

Well-known member
Reken maar dat er morgen op de tourmalet aangevallen gaat worden, ze zullen wel moeten, vanaf de aspin is er niet veel vlak meer, dus alles bergop of bergaf.
 

gevegt

Well-known member
Reken maar dat er morgen op de tourmalet aangevallen gaat worden, ze zullen wel moeten, vanaf de aspin is er niet veel vlak meer, dus alles bergop of bergaf.
Sky zal de zweep er weer over leggen. Geen kans dus voor de klassementsrijders.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gesink komt gewoon van heel ver. Dat hij nu eindelijk alles weer op een rijtje heeft en dat het dan in zo'n etappe ook nog lukt om met de besten (na een geweldige Froome) mee te gaan. Misschien heeft Zeeman de afgelopen jaren wel een hele historie met Gesink opgebouwd en is er daarom daar die emotie.

Dit dus. Zeeman heeft de afgelopen tijd heel dicht bij (de familie) Gesink gestaan. Wij hebben Gesink weleens verweten dat hij een softie is, maar de keerzijde daarvan is dat het gewoon een hele goede jongen is, waarbij ik me kan voorstellen dat je er ontzettend veel sympathie voor krijgt als je veel met 'm omgaat. Dan kan ik me voorstellen dat het je ontroert als die jongen eindelijk weer op z'n topniveau rijdt.
 

Mommiej

Well-known member
Als idd die zweep erover gaat, dan kan alleen Quintana nog mee over de tourmalet. De rest komt bergop gewoon te kort.
 

Maasveld

Well-known member
Ik verwacht dat ze in ieder geval Thomas en Porte er nog bij willen houden voor de afdaling. Niet dat er dan nog veel aanhangen, maar goed.
 

gevegt

Well-known member
Dit dus. Zeeman heeft de afgelopen tijd heel dicht bij (de familie) Gesink gestaan. Wij hebben Gesink weleens verweten dat hij een softie is, maar de keerzijde daarvan is dat het gewoon een hele goede jongen is, waarbij ik me kan voorstellen dat je er ontzettend veel sympathie voor krijgt als je veel met 'm omgaat. Dan kan ik me voorstellen dat het je ontroert als die jongen eindelijk weer op z'n topniveau rijdt.
En hij is nog een jaar verzekerd van een dik salaris, volgens Boogerd.:D
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Vogelzang wapperde er zelf ook gewoon heel vroeg af. Die man heeft nooit kort in het klassement gereden en gaat dat ook nooit doen.
 

SanMark.

Well-known member
Fuglsang mocht hij niet besmet raken met het Astana virus , is wel een zekerheid voor de top 10.

Ik verwacht dat ze hem nu als kopman hebben aangewezen omdat Nibali verwacht morgen niet hersteld te zijn van zijn 'virus' dan wel ziekte.
 

gevegt

Well-known member
Fuglsang mocht hij niet besmet raken met het Astana virus , is wel een zekerheid voor de top 10.

Ik verwacht dat ze hem nu als kopman hebben aangewezen omdat Nibali verwacht morgen niet hersteld te zijn van zijn 'virus' dan wel ziekte.

Je denkt dus ook aan een PDMetje?
 

SanMark.

Well-known member
Je denkt dus ook aan een PDMetje?

Dat is wel even bij me opgekomen. OP de radio was te horen dat Kangert, Nibali en Scarponi ziekjes waren en Taaramea zakte iij al aardig vroeg door het ijs. Daarnaast is Boom dus ziek afgestapt. Dan zou het dus door iets kunnen komen wat meerdere renners hebben gehad. Maar dan zou een Fuglsang ook ziek moeten worden. ( en de rest van het team)
 

gevegt

Well-known member
Dat is wel even bij me opgekomen. OP de radio was te horen dat Kangert, Nibali en Scarponi ziekjes waren en Taaramea zakte iij al aardig vroeg door het ijs. Daarnaast is Boom dus ziek afgestapt. Dan zou het dus door iets kunnen komen wat meerdere renners hebben gehad. Maar dan zou een Fuglsang ook ziek moeten worden. ( en de rest van het team)

Daar dacht ik dus ook direct aan. En aan kip en een slechte Franse kok. Daar gingen mijn gedachten ook heen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Wat wordt er ongelooflijk hard gereden! 48'1 km in het eerste uur!

Een groep van 4 met Westra en Kwiatkowski kwam tot 35 seconden, maar is opgeslokt. Rui Costa is inmiddels in de problemen samen met Greipel, Teklehaimanot, Adam Yates, Kwiatkowski en Sepulveda.
30 seconden nu tussen beide groepen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan