Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

inhethoekje

Active member
Contador, ook zo scherp als een mes, en dan heb je nog Froome, ik vraag me oprecht af of dat soort toppers collega's als Gesink serieus nemen.
 

JFK

Well-known member
Heb je Nico Verhoeven wel eens gezien en gehoord?
Met zo'n ploegleider wordt het ook nooit wat met die club. Een wattenstaaf eerste klas, zo soft.
 

inhethoekje

Active member
Ik hoorde gisteren Cees Priem op Radio 1, waarom zit deze man niet bij een ploeg?
Die probeert niet recht te praten wat toch krom blijft.
 

gevegt

Well-known member
Knoesten als Henk Lubberding zijn vandaag weer tien jaar ouder geworden door dat softe gedoe.
 

inhethoekje

Active member
Knoesten als Henk Lubberding zijn vandaag weer tien jaar ouder geworden door dat softe gedoe.


Die zat er van de week en kraakte alles af, zou alles anders doen als hij ploegleider zou zijn.
(4 kopmannen vond hij nergens op slaan)

Mooie kerel.
 

JFK

Well-known member
Die zat er van de week en kraakte alles af, zou alles anders doen als hij ploegleider zou zijn.

Mooie kerel.

Een paar jaar terug had Leo van Vliet ook commentaar op de houding van Raborenners.
Nou dat had hij niet mogen zeggen, want die gastjes waren behoorlijk in hun kuif gepikt.
 

inhethoekje

Active member
Een paar jaar terug had Leo van Vliet ook commentaar op de houding van Raborenners.
Nou dat had hij niet mogen zeggen, want die gastjes waren behoorlijk in hun kuif gepikt.

haha, die zat renners af te kraken die hij 2 weken later als bondscoach moest benaderen om mee te doen aan een WK.

Gisteren zat hij ook weer op zijn praatstoel, mooie vent blijft het.
 

gevegt

Well-known member
Een paar jaar terug had Leo van Vliet ook commentaar op de houding van Raborenners.
Nou dat had hij niet mogen zeggen, want die gastjes waren behoorlijk in hun kuif gepikt.
Dat was volgens mij voor een training die hij wilde organiseren voor het WK.
Hij moest toen zelfs zo inbinden dat hij de afzeggers alsnog in het team moest opnemen.
 

gevegt

Well-known member
Leo kreeg zelfs Derksen stil bij Tour de Joure, volgens mij kletst niemand hem stil.
Hi was gisteren ook te gast bij LdL, samen met een wetenschapper die natuurlijk alles wilde verklaren. Van Vliet gaf hem van repliek door te stellen dat als je een echte bent, je gewoon op je gevoel af gaat. Die man kwam er niet doorheen, hoe hij ook lulde.
 

inhethoekje

Active member
Die Nico Verhoeven, is die soms in de leer geweest bij Eric Breukink?

Eric was de beste ploegleider die je je kon wensen als kanloos wielrenner, die vond een achterstand van 30 minuten nog positief.
 

inhethoekje

Active member
Hi was gisteren ook te gast bij LdL, samen met een wetenschapper die natuurlijk alles wilde verklaren. Van Vliet gaf hem van repliek door te stellen dat als je een echte bent, je gewoon op je gevoel af gaat. Die man kwam er niet doorheen, hoe hij ook lulde.

Ik heb het gehoord.

En als ze iets vroegen wat te moeilijk werd gooide hij het op dat het al 30 jaar geleden was.
 

gevegt

Well-known member
Ik heb het gehoord.

En als ze iets vroegen wat te moeilijk werd gooide hij het op dat het al 30 jaar geleden was.

Ja, en die wetenschapper gaf wat toe en dan deed hij het ook. mooie radio.
Heb je van Rossum ook nog gehoord? Die was weer meesterlijk aan het zuurpruimen.
 

inhethoekje

Active member
Ja, en die wetenschapper gaf wat toe en dan deed hij het ook. mooie radio.
Heb je van Rossum ook nog gehoord? Die was weer meesterlijk aan het zuurpruimen.

Mijn broers noemen me tegenwoordig Maarten als we het over Feyenoord hebben dus ik ben even klaar met die man.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan