Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eef de Kip

Well-known member
Na alle ervaringen van de laatste jaren juich ik niet meer te vroeg.
haha ja precies, 1 mindere dag en hij verliest 6 minuten en al helemaal met deze ploeg om 'm heen. Verder zie ik Quintana in elke bergrit nog wel een minuutje pakken maar goed, hij rijdt vooralsnog heel sterk. Jammer dat Kruiswijk niet de vorm van vorig jaar heeft.
 

de waan

Well-known member
Hij is al over de finish hoor, dus voor een etappe overwinning mag je al gerust juichen.
Voor wat betreft de eindoverwinning of podium bedoel ik uiteraard.

Goed om te zien dat de rijdrit niks heeft geleden onder de grotere focus op het klimwerk.
 

SanMark.

Well-known member
Voor wat betreft de eindoverwinning of podium bedoel ik uiteraard.

Goed om te zien dat de rijdrit niks heeft geleden onder de grotere focus op het klimwerk.

haha ja precies, 1 mindere dag en hij verliest 6 minuten en al helemaal met deze ploeg om 'm heen. Verder zie ik Quintana in elke bergrit nog wel een minuutje pakken maar goed, hij rijdt vooralsnog heel sterk. Jammer dat Kruiswijk niet de vorm van vorig jaar heeft.


We zijn alweer gauw verwend. Hij heeft in de drie grote rondes al 6 etappes gewonnen in zowel Vuelta als Giro de leiderstrui gedragen, en in alles is hij een groot renner.

Gewoon lekker genieten van hoe hij nu rijd en dan zien we van zelf wel waar het eventueel strand. En in een zware bergetappe op een hoopje gereden worden door Quintana/Movistar is ook geen schande.


Zowel Jumbo als Sunweb hebben ge?nvesteerd in helpers voor de bergetappes.

Hopelijk gaat zich dat wat uitbetalen.
 

de waan

Well-known member
Ik denk dat je mijn post wat verkeerd interpreteert. Het is prachtig dat we inmiddels zoveel goede ronderenners hebben.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het is prachtig. Wat een weelde dat je zoveel klassementrenners hebt en ook regelmatig Nederlanders etappes ziet winnen.
 

erka

Well-known member
Prachtig!!!

Nu genieten van het roze en dit zo goed mogelijk verdedigen en dan de mega-zware slotweek in.
 

de waan

Well-known member
Mooi, dat biedt wel kansen, al is 21 kilometer wel kort om al te veel verschillen te maken.

EDIT: Het is 29 kilometer zie ik nu. En inderdaad de allerlaatste etappe. Zou toch mooi zijn als het er dan nog om hangt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tom is goed. Kruijswijk niet goed genoeg. En Mollema lijkt te kraken. Waarschijnlijk geen verschillen tussen de favorieten vandaag.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan