Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Dat wordt in 2025 huilend op de bank zitten bij de BBC en vertellen dat hij de hele kluit heeft belazerd... Samen met Froome en het zoontje van de grote baas van de UCI.
Welnee, die jongens rijden schoon. Je verwart de vernieuwde traingsaanpak met doping.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Haters. Op een limbo met een te grote bek en wat roeptoeters op een forum na hoor je niemand over 'verdacht medicijngebruik'. Een astma patient die anti-astma medicijnen neemt, dat moet wel verdacht zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
Haters. Op een limbo met een te grote bek en wat roeptoeters op een forum na hoor je niemand over 'verdacht medicijngebruik'. Een astma patient die anti-astma medicijnen neemt, dat moet wel verdacht zijn.
Sky zou zogenaamd transparant zijn, maar dat Wiggins heel toevallig een anti-astma medicijn liet inspuiten rond de tour hebben ze heel toevallig niet gemeld. In de overige dagen van het jaar heeft ie dat medicijn ook heel toevallig niet nodig. Ik snap die twijfel wel hoor.
 

Marinos

Well-known member
,,Het was gewoon een medische behandeling", gaat 'Wiggo' verder. ,,Ik wilde er geen oneerlijk voordeel uit halen. Dit was de enige manier om een niveau te bereiken waarmee ik een rol kon spelen op het hoogste niveau."

Ik wil ook wel een rol spelen op het hoogste niveau. Graag in een sport waar het grote geld valt te verdienen. Iemand het nummer van de juiste huisarts?
 

gevegt

Well-known member
SKY maakt aan alle twijfel een eind:

Bradley Wiggins is niet over de schreef gegaan met de medicatie die hij gebruikte tussen 2011 en 2013. Dat stelt teambaas Dave Brailsford van Sky in een interview met de BBC.

?Hij gebruikte het niet om zijn prestaties te verbeteren?, zegt Brailsford stellig. ?Ik ken Bradley al heel lang en hij heeft veel last van astma en allergie?n.?
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik had nog even gehoopt dat Brailsford met een verrassend statement zou komen maar het lijkt me nu wel duidelijk. Slotje dan maar.
 

JMD

Well-known member
Haters. Op een limbo met een te grote bek en wat roeptoeters op een forum na hoor je niemand over 'verdacht medicijngebruik'. Een astma patient die anti-astma medicijnen neemt, dat moet wel verdacht zijn.

Ben je nou echt zo naief of speel je dat? (of zie ik de knipoog in een post weer eens niet)

De overheersing van Sky in de Tour lijkt verdacht veel op die van Armstrong's teams rond de eeuwwisseling en op die van Indurain begin jaren '90...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Je kunt zeggen wat je wilt, maar de vergelijking met Indurain/Armstrong gaan mank. Dat waren gesloten bolwerken, met bedreigingen aan oud-renners. Bij Sky zie je dat niet, 'iedereen' kan hun data inzien en er is ook nog geen enkele renner geweest die zijn oud-werkgever beschuldigd. Maar omdat Sky niet elk wissewasje (een anti-astma spuit, wauw!!!!!!!) openbaar maakt, is het ineens verdacht.
 

JMD

Well-known member
Je kunt zeggen wat je wilt, maar de vergelijking met Indurain/Armstrong gaan mank. Dat waren gesloten bolwerken, met bedreigingen aan oud-renners. Bij Sky zie je dat niet, 'iedereen' kan hun data inzien en er is ook nog geen enkele renner geweest die zijn oud-werkgever beschuldigd. Maar omdat Sky niet elk wissewasje (een anti-astma spuit, wauw!!!!!!!) openbaar maakt, is het ineens verdacht.
De anti-astmaspuit op zichzelf is natuurlijk niet verdacht, wel dat hij het alleen maar puur op bepaalde momenten nodig had en hij (o wat toevallig) net op dat moment iedereen naar huis reed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan