Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Ik had gehoopt op de Col du Willemsbrug...
Of de Col du Oosterscheldedam
 

Batigoal

Well-known member
Vijf jaar geleden stond ik op een perfecte plek, waardoor ik nu niet meer zo de noodzaak voel om naar Rotterdam te gaan. De andere keuze die ik heb namelijk is met bier en vrienden naar de hele etappe op televisie te kijken. Moeilijk moeilijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vijf jaar geleden stond ik op een perfecte plek, waardoor ik nu niet meer zo de noodzaak voel om naar Rotterdam te gaan. De andere keuze die ik heb namelijk is met bier en vrienden naar de hele etappe op televisie te kijken. Moeilijk moeilijk.

Zoals gisteren een tijdrit kijken of als het vlak langs je huis komt kijken, dat snap ik wel. Maar verder snap ik het niet dat je voor hooguit enkele minuten wielrenners zien al te lang gaat wachten en reizen.
 

inhethoekje

Active member
Het is ook het circus eromheen, mij lijkt het wel geinig om een keer zo'n reclame stoet te zien en al die ploegleiders en mecaniciens wagens.
 

Maasveld

Well-known member
Ik ben in '96 in de buurt van den Bosch gaan kijken. Dat was 5 seconden zoef zoef zoef. In 2011 de Galibier, Alpe d'Huez en tiijdrit gezien. Bij die tijdrit stonden we in/ vlak na een bocht waar het ook flink omhoog ging. Dat was het wachten wel waard. In Frankrijk was het het wachten wel waard.
 

Hankie

Well-known member
Zoals gisteren een tijdrit kijken of als het vlak langs je huis komt kijken, dat snap ik wel. Maar verder snap ik het niet dat je voor hooguit enkele minuten wielrenners zien al te lang gaat wachten en reizen.
Ja klopt Maar ze komen hier op 500 'm langs.
 

fr-keff

Active member
Paar jaar terug was het in Leiden toch? Wij hebben toen met de hele school ook staan kijken. Duurde hooguit 10 minuten.
 

Mr. Wrong

New member
Het is ook het circus eromheen, mij lijkt het wel geinig om een keer zo'n reclame stoet te zien en al die ploegleiders en mecaniciens wagens.

Maar als je dat een paar keer hebt gezien is de lol er wel een beetje af. Wielrennen is gewoon een echte TV-sport.
Een tijdrit kan nog leuk zijn als je een goede plek hebt, maar wat ik gisteren zag waarbij sommigen iets van vierde rij stonden. Dat vind ik niks.
 

JMD

Well-known member
Het is ook het circus eromheen, mij lijkt het wel geinig om een keer zo'n reclame stoet te zien en al die ploegleiders en mecaniciens wagens.
Dan kan je beter in Frankrijk gaan kijken in een startplaats. Dat is vaak ook iets rustiger. Heb dat gedaan in 1997, was echt leuk. In Chantonnay.


Col du Pont de Guillaume
Col du Barrage du Scheldt d'Est
Nog mooier.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan