Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Kijk, dit bedoel ik. Aarzelen bij de achtervolgers. En een mooi gat nu. Kom op man, je kan 'm pakken!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Volgens Zonneveld is het tot 7 kilometer voor het einde redelijk steil. Daarna loopt het beter.

Pinot en Rui Costa nu samen los van de achtervolgers. Dat is ongunstig.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Kijk, dit bedoel ik. Aarzelen bij de achtervolgers. En een mooi gat nu. Kom op man, je kan 'm pakken!

Dat bedoel ik, in de pocket. Het ideale moment om weg te rijden en je vol te focussen op je eigen tempo. Voor een tijdrijder met klimkwaliteiten ideaal.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Froom wordt nu alweer van de troon gestoten. Bennett die een toeschouwer tegen de vlakte beukt.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Dat bedoel ik, in de pocket. Het ideale moment om weg te rijden en je vol te focussen op je eigen tempo. Voor een tijdrijder met klimkwaliteiten ideaal.

Absoluut. En het is er ook de klim naar.

Ducrot en Dijkstra zeggen het goed. Het zou een ongelooflijke prestatie zijn als hij in drie grote rondes achter elkaar een etappe weet te winnen. Dumoulin; de enige echte winnaar onder de Nederlandse wielrenners. Hij kondigde het vorige week al aan; als ik mee ga in een ontsnapping dan rij ik alleen maar voor de overwinning.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan