Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

SanMark.

Well-known member
Dat lijkt me toch niet nodig.

Ik ben toch benieuwd wat Kelderman deze Tour van plan is.

Overig goed nieuws voor LottoNL-Jumbo: Kruijswijk heeft bijgetekend.


Plus hij heeft de 'garantie' gekregen dat er versterking voor hem komt voor ondersteuning in de bergen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Plus hij heeft de 'garantie' gekregen dat er versterking voor hem komt voor ondersteuning in de bergen.

Zal wel weer halfbakken zijn. Wat zou het mooi zijn als hij echt goede knechten zou hebben. Zowel Kruijswijk als Dumoulin hebben de potentie een Vuelta of Giro te winnen met een beetje goede ploeg om ze heen.
 

SanMark.

Well-known member
Zal wel weer halfbakken zijn. Wat zou het mooi zijn als hij echt goede knechten zou hebben. Zowel Kruijswijk als Dumoulin hebben de potentie een Vuelta of Giro te winnen met een beetje goede ploeg om ze heen.

Vanmarcke gaat weg dus er is geld voor een redelijke versterking. Maar je kan niet verwachten dat Jumbo topknechten aantrekt want dat kunnen ze niet betalen.
 

Reinoud

Well-known member
Heb absoluut genoten van Kruiswijk, maar denk dat hij zijn kansen op winst heeft gehad. Hopelijk kan hij eens het podium behalen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Vanmarcke gaat weg dus er is geld voor een redelijke versterking. Maar je kan niet verwachten dat Jumbo topknechten aantrekt want dat kunnen ze niet betalen.

Wellicht dat hij het twee jaar aankijkt in de hoop zich echt in de picture te rijden bij andere ploegen.
 

SanMark.

Well-known member
Wellicht dat hij het twee jaar aankijkt in de hoop zich echt in de picture te rijden bij andere ploegen.

Nou ja hij is bv in de Giro de absolute kopman van de ploeg. Bij een Sky moet hij weer in dienst rijden van Froome, Landa of een andere renner. Moet hij weer een paar jaar wachten tot hij een kans krijgt.
 

Maasveld

Well-known member
Vanmarcke gaat weg dus er is geld voor een redelijke versterking. Maar je kan niet verwachten dat Jumbo topknechten aantrekt want dat kunnen ze niet betalen.
Ze zullen het vooral moeten zoeken op continentaal niveau ben ik bang. Overigens gaan er geruchten dat Boom terugkeert als vervanger van Vanmarcke.
 

Susa

New member
Even een onbenullige vraag maar waarom doen Robert Geesink en Steven Kruisweijk niet mee aan de Tour ?
 

gevegt

Well-known member
Even een onbenullige vraag maar waarom doen Robert Geesink en Steven Kruisweijk niet mee aan de Tour ?

Geesink was niet fit na een val en Kruiswijk heeft alles op de Giro en Vuelta gezet, komt bij dat Kruiswijk een hekel aan de Tour heeft.
 

SanMark.

Well-known member
Even een onbenullige vraag maar waarom doen Robert Geesink en Steven Kruisweijk niet mee aan de Tour ?

Je kan tegenwoordig geen twee grote rondes in 1 jaar rijden. Misschien nog wel een Giro en Vuelta in 1 jaar omdat daar redelijk wat tijd tussen zit maar een Giro en Tour in 1 jaar top presteren is onmogelijk.
 

Reinoud

Well-known member
Indrukwekkende docu. Moet zeggen dat ik Erik Dekker nog het lastige vind. Nooit bekend, maar dat geloof ik inmiddels niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan