Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mommiej

Well-known member
Morgen gaat het al aardig los met paar leuke klimmetjes in slotfase. Laatste 36 km 2 van 2e met stukken boven 10% en vlak voor de finish nog colletje van 3e en daarna loopt laatste km ook weer omhoog.
 

JMD

Well-known member
Morgen gaat het al aardig los met paar leuke klimmetjes in slotfase. Laatste 36 km 2 van 2e met stukken boven 10% en vlak voor de finish nog colletje van 3e en daarna loopt laatste km ook weer omhoog.

Wordt morgen een mooie rit. Ben benieuwd. Iets voor Dumoulin??

@DGS:Donderdag een rit met wat klimmetjes halverwege, maar op het eind redelijk vlak. Wel veel draai- en keerwerk. Vrijdag dan de Pyren?een in, maar wel voorzichtig, alleen de Aspin, en dan na de afdaling de finish. Zaterdag een flinke bergrit met o.a. Tourmalet en Peyresourde. Weer finish in het dal (na Peyresourde). Zondag dan ook een flinke bergrit, maar nu eindigen we bergop in Arcalis (Andorra). Maandag dan rustdag... Tot zover de eerste week... :)
 

Mommiej

Well-known member
Wordt morgen een mooie rit. Ben benieuwd. Iets voor Dumoulin??

Kan inderdaad mooie rit worden als ze snel beginnen met koersen in die finale. Hopen op in ieder geval keer Nederlander in kopgroep.

Dumoulin zal nog geen marge krijgen, dus verwacht het eerlijk gezegd niet. Verwacht meer mensen als een Valverde, Alaphilippe, Van Avermaet en Sagan morgen.
 

JMD

Well-known member
Kan inderdaad mooie rit worden als ze snel beginnen met koersen in die finale. Hopen op in ieder geval keer Nederlander in kopgroep.

Dumoulin zal nog geen marge krijgen, dus verwacht het eerlijk gezegd niet. Verwacht meer mensen als een Valverde, Alaphilippe, Van Avermaet en Sagan morgen.

Jij verwacht dat Valverde wel marge krijgt??
 

Maasveld

Well-known member
Jij verwacht dat Valverde wel marge krijgt??
Dat heeft hij toch niet nodig? Hij heeft normaal gesproken een betere punch dan de klassementsrenners.

Ik verwacht dat de finale voor van Avermaet en Sagan wat te zwaar zal zijn. Het zal echter aan het koersverloop liggen of ze eraan kunnen blijven hangen.

Het wordt in ieder geval een interessante rit morgen. Ondanks dat ik nog geen vuurwerk verwacht van de klassementsrenners, kun je wel al een teken zien hoe het met de vorm is. Ideale rit voor de subtoppers met een goede punch. De rit lijkt op het lijf van Alaphillipe geschreven, die daarmee ook een grote kans maakt om het geel te pakken.
 
Laatst bewerkt:

Mommiej

Well-known member
Ik verwacht inderdaad dat er wel groep van man of 30/50 over kan blijven die dat overleeft (het zijn tenslotte niet de reuzen he die ze morgen moeten). En daar verwacht ik dan aantal renners die je in het voorjaar in de heuvels ook ziet daar nog wel bij.
 

Mommiej

Well-known member
Van Avermaet, Majka, De Gendt, Pauwels, Sicard, Gautier, Grivko, Huzarski, Vachon hebben al ruim 6 minuten, daar zitten wel paar renners bij die dat kunnen overleven aan het eind.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan