Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Als kleine jongen heb ik ooit helemaal om de Mont Saint-Michel heen gelopen en dat heeft veel indruk gemaakt. Fantastisch om het weer te zien zo met die schitterende beelden van bovenaf.
 

JMD

Well-known member
Als kleine jongen heb ik ooit helemaal om de Mont Saint-Michel heen gelopen en dat heeft veel indruk gemaakt. Fantastisch om het weer te zien zo met die schitterende beelden van bovenaf.

Ik heb daar een keer hoog op de 'berg' gestaan met springvloed. Was echt fantastisch. Je zag het water gewoon stijgen...

Heb je over het wad erome heen gelopen??


1e ontsnappingen zijn daar, geen Nederlanders. Jammer, had op een NL gehoopt die voor de bolletjestrui zou gaan... :)
 

Batigoal

Well-known member
Ik heb daar een keer hoog op de 'berg' gestaan met springvloed. Was echt fantastisch. Je zag het water gewoon stijgen...

Heb je over het wad erome heen gelopen??

Jazeker. Weet nog wel dat we daar langs ??n kant van het 'eiland' maar over een dun strookje konden lopen, omdat er om heen allemaal drijfzand lag.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik kan me nog wel is een eerste week herinneren waarin ze iets minder collegiaal waren maar misschien zit ik er naast.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Fuck. Ik had Cavendish bewust niet in mijn Scorito. Voor Greipel en Kittel gekozen. En wie wint er?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan