Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Ze gaan nu kansloze sprongetjes wagen vanuit het peloton. Dan weet je dat ze geklopt zijn.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Mwah... 185 km wachten tot er een groepje favorieten wegspringt, Gilbert zit er bij, die worden op 750 meter van de streep ingerekend en uiteindelijk wint Kristoff, of een andere sterke sprinter. Ciolek bijvoorbeeld

Nou, bijna. Ze komen een paar seconden tekort

De eeuwige 2e wint! Voor de andere eeuwige 2e
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Straks een sprintje, kijken of Kristoff weer een trainingsritje gaat houden, of nu wel meedoet.
 

Pascallovic

Well-known member
Haha, ik dacht even dat je Depay-fan was

Mathieu van der Poel wil naar Rio op de mountainbike. Afgelopen week werd hij in een sterk deelnemersveld al 4de in een meerdaagse koers, waar hij tevens 1 etappe won. Ik ben benieuwd of Marianne Vos dit ook gaat doen. In het verleden heeft ze al eens interesse geveinsd.
Ik kan mij niet voorstellen dat Marianne Vos dit gaat doen. Ze moet eerst wedstrijdfit worden om daarna weer richting haar niveau toe werken. Dan kan ik mij niet voorstellen dat ze met een nieuwe discipline gaat beginnen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gruwelijke zege van Terpstra in de Grand Prix Samyn. Met name door de helse omstandigheden een ware afvalrace. Van een peloton was tientallen kilometers voor de meet al geen sprake meer. Diverse grote renners stapten af omdat ze het niet meer konden volgen. En aan het eind wint Terpstra solo. Groenewegen trouwens knap zesde. Dat is ook iemand waar we in de toekomst wellicht mooie dingen van mogen verwachten in de grotere wedstrijden.
 

de waan

Well-known member
Groenewegen is wel een talentje ja. Ook pas 22.

Ik zie de laatste weken ineens ook steeds de naam Scott Thwaites opduiken. Wat een geniale naam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan