Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Friesland

Well-known member
De voorsprong van Dumoulin is om precies te zijn 6,1 seconden.

Bij een gelijke stand wordt gekeken naar de honderdsten in de tijdrit. Als je de finish terugkijkt zie je dat er bij Dumoulin .2 achter zijn tijd staat, terwijl er bij Aru .3 achter de tijd staat. Dumoulin heeft daarmee dus een voorsprong van 0,1 en staat dus niet 6,0 maar 6,1 seconden voor Aru.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Onzin, de Italianen hebben een combine gesloten, de gemeneriken.

.



Diezelfde spaghettivreter reed Tom anders wel terug in de groep met Aru, eerder deze Vuelta.

Wat is het trouwens spannend in de top10. Iedereen strijdt nog om een plekje te stijgen.
 

Mommiej

Well-known member
Dat laatste is precies het voordeel van Dumoulin morgen. Daarbij maakt Craddock laatste dagen ook goede indruk, dus heb ook goede hoop dat die tot aan laatste klim mee kan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Prima gedaan van Tom. Alle anderen uit het wiel gereden, op Moreno na. Al is het maar om te laten zien dat hij het rood niet gestolen heeft.

Ik heb trouwens ook diep respect voor die kleine Aru. Wat een vechter! Ik hoop dat hij ook een keer een grote ronde gaat wwinnen.
 

JMD

Well-known member
De voorsprong van Dumoulin is om precies te zijn 6,1 seconden.

Bij een gelijke stand wordt gekeken naar de honderdsten in de tijdrit. Als je de finish terugkijkt zie je dat er bij Dumoulin .2 achter zijn tijd staat, terwijl er bij Aru .3 achter de tijd staat. Dumoulin heeft daarmee dus een voorsprong van 0,1 en staat dus niet 6,0 maar 6,1 seconden voor Aru.

Ik neem aan dat je tienden bedoelt ipv honderdsten.

Betekent dus dat Dumoulin 6 seconden mag verspelen en alsnog winnaar is.
 

Mommiej

Well-known member
De vraag is of het bij 6 seconden blijft. Er hangt Aru een straf boven het hoofd, op moment dat Dumoulin aan ging 1,5 km voor het eind werd Aru op gang geholpen door Sanchez (door een aflossingsduw) en daar zouden beelden van zijn (video en foto).
 

Mommiej

Well-known member
Maar als hij straf krijgt vraag je je toch af wat het IQ bij Astana is na het gebeuren eerder al rond Nibali...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan