Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ska P 187

Well-known member
Ik snap niet dat er mensen zijn die zich zo laten opnaaien door RSDG dat ze maar zo tegen een ban zouden kunnen aanlopen. Laat toch lekker gaan.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wielrennen

Mwa. De enige die afkoerst op een ban is RSDG. Dan is hij uiteraard weer slachtoffer. Maar laten we verder alle aandacht besteden aan een unieke prestatie van een Nederlandse wielrenner.
 

Jozsef

New member
Wielrennen

Waarom laten gaan? Bewust een topic vergallen. Ja, doelbewust.
Dat laat ik niet gaan. Dan maar een ban, ze doen maar.

Hup Tom! Superheld.
 

SanMark.

Well-known member
Is dat weer een nieuwe trend ?

Lage basketbalschoenen ?

EDIT

Ik zal dit ook even in het juiste topic plaatsen.
 

JMD

Well-known member
Wat een ophef inderdaad om de eerste Nederlander sinds Zoetemelk die een lange tijdrit in een grote ronde wint. En oh ja, op drie dagen voor het einde de rode trui pakt en voor het eerst sinds Breukink als Nederlander op het podium in een grote ronde gaat rijden. Man man man.

Breukink won in 1990 2 grote tijdritten in de Tour.
 

Pascallovic

Well-known member
Die bonificaties moeten we vandaag al in de gaten gaan houden. Peloton zit nog wel in de buurt van de grote kopgroep.
 

Ivanhoe

Active member
Zit als een horzel in het wiel van Aru en volgt echt gemakkelijk, geen moment in de problemen geweest, mooi om te zien
 

Mommiej

Well-known member
Eigenlijk zonder noemenswaardige problemen en de rest van de klimmen zijn niet echt zwaarder dan deze, als Tom deze vorm vast houdt kan weinig hem bedreigen van de andere renners.
 

Maasveld

Well-known member
Nederland is toch wel uitstekend bezig momenteel. Kijken of Gesink, Mollema of Slagter in Canada nog kunnen winnen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan