Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Lijkt me een te klein verschil om Aru voor te blijven, maar wat geweldig gereden vandaag van Dumoulin.
 

Marinos

Well-known member
Heren kenners, hoe gaat Aru deze paar seconden goedmaken op Dumoulin? Wat gaat het tactisch strijdplan worden?

En wat zijn de daal capaciteiten van Tom?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Morgen een pittige klim, vlak voor de streep, vrijdag wat flinke heuvels en dan zaterdag.. Dat wordt nog wat.

Dit blijft in ieder geval retespannend.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Heren kenners, hoe gaat Aru deze paar seconden goedmaken op Dumoulin? Wat gaat het tactisch strijdplan worden?

En wat zijn de daal capaciteiten van Tom?

Aru gaat zaterdag op zeker aanvallen. Eerst met zijn ploeg een moordend tempo opleggen, zodat Tom snel ge?soleerd zit. En dan op de laatste klim vol in de aanval.

Tom kan behoorlijk dalen, volgens mij. Maar hij zal echt moeten zorgen dat hij op de klim in het spoor van Aru blijft. En dan heb je ook de bonificaties nog.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
De laatste afdaling maakte Dumoulin een fout. Dat zal hem hopelijk niet weer gebeuren
 

Marinos

Well-known member
Aru gaat zaterdag op zeker aanvallen. Eerst met zijn ploeg een moordend tempo opleggen, zodat Tom snel ge?soleerd zit. En dan op de laatste klim vol in de aanval.

Tom kan behoorlijk dalen, volgens mij. Maar hij zal echt moeten zorgen dat hij op de klim in het spoor van Aru blijft. En dan heb je ook de bonificaties nog.

Oke, hoeveel bonificatie is er te verdienen en is dat alleen voor de winnaar of meer?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Alleen voor de nrs 1 tm 3 in de etappe. Gewoon lekker voor de vluchters laten, die bonificaties. En als Aru ze wil hebben, dan moet zijn ploeg die vluchters maar terughalen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Alleen voor de nrs 1 tm 3 in de etappe. Gewoon lekker voor de vluchters laten, die bonificaties. En als Aru ze wil hebben, dan moet zijn ploeg die vluchters maar terughalen.

Moet je er wel voor beducht zijn dat ze in het slotstuk worden gepakt en dat je dan vol aan de bak moet.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die Nederlandse en Belgische ploegen moeten gewoon heel goed samen gaan werken. Nicky Terpstra maar even lief aankijken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan