Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Max

Administrator
Forumleiding
Gewoon afwachten. Met een tijdrit kun je op het eind stukgaan en flink verliezen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hah, ik lees op twitter dat Eurosport er weer een reclameblok tussendoor gooit. Zo waardeloos is dat. Gelukkig is er Sporza!
 

de waan

Well-known member
Misschien als Herbert even bij de tussentijden zou kijken, dat hij dan zou zien dat Chaves een prima tijdrit aan het rijden is en veel sneller rijdt dan Nieve.
 

Jozsef

New member
@ Jozsef: het laatste deel is meer een Aru terrein. En ik vind Aru er ook prima uitzien. Echt niet een uitgemaakte zaak dat Dumoulin nog meer dan een minuut bij 'm weg gaat rijden.

Oke, dat wist ik niet. Dan wordt 't inderdaad close.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Daaaamn, hij gaat echt heel hard. Ik vind het grote, grote klasse. Na zulke zware dagen in de bergen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wielrennen

Gelukkig heeft een van de twee door dat Chavez vier minuten voor Dumoulin is gestart en hij maar een minuut langzamer is dan Dumoulin.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Valverde laat zien dat er in dat laatste gedeelte nog wel wat mogelijk is voor mensen met klimmersbenen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
En met de enige Belgen die ook echt voor de Nederlanders zijn.

Inderdaad. Leuk om te horen. Ze hebben het al over de vaandeldrager van de nieuwe generatie klassementsmannen. Leuk om via Sporza te kijken en de offici?le site voor de cijfertjes.

Majka al op 2.11 haha!

Valverde reed ook zeer sterk! Die gaat nog stijgen.


Die Belgische ploegen moeten ook gewoon volle bak voor Tom gaan rijden de komende dagen. Alles tegen die Spanjaarden.

Aru ook al op 1.44!! Toch komt nu een goed stukje voor Aru met wat hoogtemeters.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan