Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maasveld

Well-known member
Kruijswijk gaat ook de Tour rijden. Toch een op papier leuk teampje met verder nog LTD, Gesink en Kelderman.

Mathieu van der Poel werd overigens 6de in de Ronde van Belgi?. Zeer knappe prestatie om dat ook zonder voorbereidingskoersen te doen.
 

JFK

Well-known member
Kruijswijk gaat ook de Tour rijden. Toch een op papier leuk teampje met verder nog LTD, Gesink en Kelderman.

Mathieu van der Poel werd overigens 6de in de Ronde van Belgi?. Zeer knappe prestatie om dat ook zonder voorbereidingskoersen te doen.
Ik weet niet omdat wel verstandig is. Uitblinken in zowel de Tour als de Giro is niet meer van deze tijd. Contador gaat denk ik een fletse Tour rijden dit jaar.
 

Maasveld

Well-known member
Met Kelderman, Gesink en LTD heeft Lotto-Jumbo al 3 man met klassementsambities. Kruijswijk zal dus waarschijnlijk een vrije rol krijgen en zijn dagen uitzoeken. Dat moet goed kunnen.
 

SanMark.

Well-known member
Eneco Tour krijgt de gouden kilometer. Dan kun je binnen ??n kilometer in de finale 3, 2 en 1 seconden verdienen en dat maal drie ( je hebt drie tussensprints dus)

Tenminste als ik het goed begrijp. Lijkt me een zeer slechte zaak, het is nu al een drukte van jewelste in de laatste kilometers omdat niemand tijd wil verliezen en dat zal op deze manier alleen maar erger worden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Met Kelderman, Gesink en LTD heeft Lotto-Jumbo al 3 man met klassementsambities. Kruijswijk zal dus waarschijnlijk een vrije rol krijgen en zijn dagen uitzoeken. Dat moet goed kunnen.

Mwah, mocht 1 van de eerste 2 een goed klassement gaan rijden dan zal hij toch echt voor de ploeg moeten gaan rijden.
 

gevegt

Well-known member
Ze moeten helemaal niet voor het klassement gaan. Gewoon vol op de aanval met z'n allen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ze moeten helemaal niet voor het klassement gaan. Gewoon vol op de aanval met z'n allen.

Inderdaad. Leuk hoor, zo'n klassement, maar zo'n LTD heeft ook altijd weer een dramatische dag of hij wordt ziek en dan staat ie ineens op 10 minuten en dan ga je weer met je klassement.

Gesink en Mollema idem dito. Zorg eerst maar eens dat je een etappe wint.
 

Maasveld

Well-known member
Mwah, mocht 1 van de eerste 2 een goed klassement gaan rijden dan zal hij toch echt voor de ploeg moeten gaan rijden.
Het een sluit het ander niet uit natuurlijk. Een mannetje in de kopgroep hebben zitten is ook waardevol.

Het team heeft aangegeven dat er waarschijnlijk na de 1ste week pas wordt gekeken wie het kopmanschap krijgt.
 

de waan

Well-known member
Hartstikke mooi natuurlijk, maar eigenlijk vind ik het maar niks, een knechtende Poels. En dan ook knechten voor die dooie Britten.
 

Maasveld

Well-known member
Tom Dumoulin wint de proloog van de Ronde van Zwitserland. Nu is Martin er niet bij, maar dat belooft wat moois voor over 3 weken.
 

de waan

Well-known member
Goed om te vernemen dat het met de vorm van Dumoulin in ieder geval goed zit nu Mollema en Kelderman nog nergens zijn, Poels moet knechten en Gesink nog met vraagtekens omgeven is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan