Wielrennen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabian

Active member
Of voor de bolletjestrui. Verdient je ploeg ook nog geld mee. Dus mee in de ontsnapping. Wat bergen als eerste aantikken en hopen op een etappeoverwinning tegelijkertijd.
 

gevegt

Well-known member
De meeste ploegen kiezen hun renners om zo veel mogelijk UCI punten te krijgen. Mollema haalt nu meer punten dan bij een etappe overwinning.
 

Cees

New member
Klopt ook helemaal. Zubeldia word ook wel de Ninja genoemd. Dat zegt al genoeg.

Als hij zich op wat meer afstand laat rijden had hij de afgelopen dagen in de Bardet of Purito rol kunnen rijden. Dan is kans op een etappe zege best wel groot want berg op kan hij zich makkelijk meten met bv deze twee en ook met anderen die meestal in de vroege vlucht zitten.
Precies, zo'n Bardet verliest eigenlijk in de eerste week veel tijd (volgens mij onbedoeld), maar kan daardoor wel aanvallend rijden. Hij pakt zelfs een rit en staat inmiddels ook in de top 10. Die zal toch terug kijken of een heel wat mooiere tour dan Mollema.
 

Fabian

Active member
Precies, zo'n Bardet verliest eigenlijk in de eerste week veel tijd (volgens mij onbedoeld), maar kan daardoor wel aanvallend rijden. Hij pakt zelfs een rit en staat inmiddels ook in de top 10. Die zal toch terug kijken of een heel wat mooiere tour dan Mollema.

Bardet heeft twee goede Tours achter de rug. Die had niet het plan om tijd in te leveren nee. Was ook de hoop van de Fransen. Net als Pinot. Maar je ziet het vaak bij die Franse renners. Het ene jaar hosanna en het volgende jaar kunnen ze moeilijk met de druk omgaan lijkt wel.

Ieder jaar leggen ze weer de hoop op iemand. Nu is het Barguil en waarschijnlijk volgend jaar ook de persoon die het moet doen. Totdat hij weer ergens door het ijs zakt.
 

Mommiej

Well-known member
De meeste ploegen kiezen hun renners om zo veel mogelijk UCI punten te krijgen. Mollema haalt nu meer punten dan bij een etappe overwinning.

Dat is het grote probleem waardoor renners nu liever voor positiebehoud kiezen ipv aan te vallen...
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Ik kreeg net een melding van de NOS op de telefoon, da's bij breaking news. Team Lotto-Jumbo in een ontsnapping.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik kreeg net een melding van de NOS op de telefoon, da's bij breaking news. Team Lotto-Jumbo in een ontsnapping.

Net zoals eerder Vanmarcke, Kruijswijk en Kelderman? Die NOS app bracht een jaar geleden echt nog breaking news.
 

Maasveld

Well-known member
Waarom heeft TLJ nooit 2 mannetjes mee zitten? Of is dat weer teveel gevraagd? Zo'n Martens of Tankink er nog bij zou ideaal zijn.
 

Eef de Kip

Well-known member
Zo'n Valverde man daar wordt je toch dood en doodziek van. Nu Mollema en Gesink er achteraan, het is alleen maar een top 10 klassering verdedigen.

Geef mij het ouwe wielrennen maar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan