Wie wordt de nieuwe trainer?

Wie wordt de nieuwe trainer?

  • Fred Rutten

    Stemmen: 4 20,0%
  • Alfred Schreuder

    Stemmen: 0 0,0%
  • Gert Jan Verbeek

    Stemmen: 2 10,0%
  • Kees Rijvers

    Stemmen: 7 35,0%
  • Marino Pusic

    Stemmen: 1 5,0%
  • Ruud Gullit

    Stemmen: 1 5,0%
  • Bert van Marwijk

    Stemmen: 0 0,0%
  • Nee joh, heel iemand anders......

    Stemmen: 5 25,0%

  • Totaal aantal stemmers
    20

De Groene Scout

Well-known member
Ik heb die Streuer nu een paar keer aan het woord gezien in interviews, maar dat is toch gewoon een bejaarde die geen feeling heeft met voetbal van nu?

Ik denk dat dat laatste nog wel meevalt, maar in de interviews tot op heden niet erg overtuigend en al 1 grote misser gemaakt door aan te geven bij voorkeur een Nederlandse trainer te willen, terwijl je net een lijntje hebt uitgegooid als club naar een Duitser.
 

de waan

Well-known member
Goed om te zien dat Kees Rijvers het nog altijd goed doet in de poll. Ik verwacht Ronald binnenkort wel weer terug op dit forum.
 
Laatst bewerkt:

De Groene Scout

Well-known member
De paparazzi van de TCTubantia zijn op vakantie, vandaar dat ik het maar vast verklap: Ron Jans wordt de nieuwe trainer en Andries Ulderink zal de assistent worden. O ja, nog even niet doorvertellen, dat mocht niet van Streuer.
 

Max

Administrator
Forumleiding
FC Twente is zoals gewoonlijk blind voor de realiteit. Gewoon een fan van de slavernij in huis halen.
 

Atreides

Well-known member
Samen met Erwin Koeman veruit de beste 'haalbare' kandidaat.

Prima keus, nu maar hopen dat BLM Twente overslaat.
 

Atreides

Well-known member
Mocht Jans in de toekomst nou ook nog Heracles onder zijn hoede nemen heeft hij toch mooi gewerkt voor alle eredivisieclubs in Noord-Oost Nederland.
 

De Groene Scout

Well-known member
Jans heeft er inmiddels dus een goede assistent bij in de persoon van Andries Ulderink.
Wout Brama zal een belangrijke plek krijgen in de selectie. Jans ziet in hem de aanvoerder van de nog te maken groep.
Een groep is er namelijk nog niet. Ja, 8 spelers, een paar keepers en een O21-selectie.
Op 6 juli start Jans ook pas in de hoop dat er tot die tijd nog wel een handvol spelers bijkomt. Met aanvulling uit de O21 zal dan worden begonnen.
Hij dekt zich in de eerste interviews al wel behoorlijk in door aan te geven dat hij wel erg geschrokken is van hetgeen hij is aangetroffen qua materiaal, staf en organisatie.
Het wordt weer een mooi jaar. ;)
 

De Groene Scout

Well-known member
Zoals verwacht is Ivar van Dinteren de 2e assistent geworden. Die werkte in de VS ook al samen met Jans.
Morgen wordt er gestart met een kleine basisgroep en mogen ook 7 beloften hun kunsten ook laten zien aan de nieuwe staf.
 

Batigoal

Well-known member
Ivar van Dinteren, de jongen met de lange haren op het middenveld van FC Zwolle. Althans, zo herinner ik hem.
 
Bovenaan