Wie moeten er in oranje

Jamel

Administrator
Forumleiding
Denk dat het vooral te maken heeft met het falen van Van der Wiel in de vorige interlands. En dat Blind de komende wedstrijden gaat kijken wie er meer overtuigt; Janmaat of Karsdorp.

Ik vind het vooral een beetje vreemd dat Paul Verhaegh niet eens bij de voorselectie zit. Dat is in mijn ogen de meest constante rechtsback van dit moment.

En oh ja, weer geen Pieters. Dus weer geen echte linksback in de selectie. Al vond ik Riedewald daar wel aardig spelen tegen de Turken.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Tete kan ook rechtsachter?

Ja, maar hem reken ik gemakshalve als 'zekerheidje', omdat hij er de vorige keer ook al bij zat. Dus ik denk dat het tussen Janmaat en Karsdorp gaat wie de tweede rechtsback in de selectie zal worden. En dat hun beider competitiewedstrijden daarin doorslaggevend zullen zijn.
 

Eresd?g?

Banned
Ja, maar hem reken ik gemakshalve als 'zekerheidje', omdat hij er de vorige keer ook al bij zat. Dus ik denk dat het tussen Janmaat en Karsdorp gaat wie de tweede rechtsback in de selectie zal worden. En dat hun beider competitiewedstrijden daarin doorslaggevend zullen zijn.
Ah ok. Ik gok toch Janmaat dan.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik denk dat het tussen Tete en Karsdorp gaat. Je gaat niet 2 backs voor dezelfde positie oproepen, die beiden hun debuut nog moeten maken voor Oranje.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Lijkt mij ook zeer onwaarschijnlijk. Karsdorp kan gewoon lekker met zijn maatje Van Beek met Jong Oranje mee.
 

Shayman

New member
Ik zeg dat ook, maar dan is gevegt weer in zijn wiek geschoten. :rumcolaa:

Bruma zit nu perfect op z'n plek want het is voor top Eredivisie een nuttige speler en als ze in het buitenland een beetje opletten dan zal hij 100-en wedstrijden voor PSV spelen want echt verdedigen kan hij gewoon niet. Rekik is 3 jaar jonger maar lijkt al 3 jaar verder. Misschien dat Moreno hem wat verder kan helpen nu; overigens is die Veltman zelfs niet meer te helpen door 10 Italiaanse slachters want die kan er gewoon helemaal geen kut van en zelfs top Eredivisie is eigenlijk al te gek voor hem.
 

Fabian

Active member
Bruma zit nu perfect op z'n plek want het is voor top Eredivisie een nuttige speler en als ze in het buitenland een beetje opletten dan zal hij 100-en wedstrijden voor PSV spelen want echt verdedigen kan hij gewoon niet. Rekik is 3 jaar jonger maar lijkt al 3 jaar verder. Misschien dat Moreno hem wat verder kan helpen nu; overigens is die Veltman zelfs niet meer te helpen door 10 Italiaanse slachters want die kan er gewoon helemaal geen kut van en zelfs top Eredivisie is eigenlijk al te gek voor hem.

Onbegrijpelijk inderdaad dat Veltman de selectie blijft halen. Het moet ondertussen wel duidelijk zijn dat hij tekort komt?
 

Shayman

New member
Ja maar waarom staat Veltman er dan nog steeds standaard tussen?

Hij heeft de goede pyjama? Heel veel smaken zijn er ook niet, De Vrij is eigenlijk de enige met wat niveau en bijbehorende club, Douglas en Van Dijk mogen blijkbaar niet want die hebben niet bij PAF gespeeld o.i.d. als reden maar verder is het ook niet veel. Pieters heeft er vorig jaar genoeg gespeeld maar die wordt zelfs niet opgesteld op zijn eigen plek.
 
Bovenaan