gevegt
Forum Legende
Je bent per ongeluk Bruma vergeten.Komen we dus tot Zoet, Brenet, Willems, Hendrix, Pr?pper, Maher, Schaars, Narsingh, De Jong en Locadia. Ben ik iemand vergeten Rick?
Misschien De Wijs, Vloet en Bergwijn alvast laten wennen?
Je bent per ongeluk Bruma vergeten.Komen we dus tot Zoet, Brenet, Willems, Hendrix, Pr?pper, Maher, Schaars, Narsingh, De Jong en Locadia. Ben ik iemand vergeten Rick?
Misschien De Wijs, Vloet en Bergwijn alvast laten wennen?
Je bent per ongeluk Bruma vergeten.
:duim:Wat een geluk voor het Nederlandse voetbal dat Bruma niet voor Cura?ao is uitgekomen tot dusver.
Een keertje door in de CL en direct zijn het allemaal helden.
Eerst maar eens zorgen dat er van Roda gewonnen wordt.
Valt nog mee. Hij had ook het Polygoon journaal kunnen zeggen.Doe eens niet zo gemeen
Zijn er trouwens DVD's van Feyenoord in de CL of moet je dan nog echt een VHS speler hebben?
Jazeker op DVD.
Zo waren wij in het seizoen 2001-2002 er uit gevlogen om vervolgens toe te treden in de UEFA-cup.
Jazeker op DVD.
Zo waren wij in het seizoen 2001-2002 er uit gevlogen om vervolgens toe te treden in de UEFA-cup.
Wat vliegt de tijd toch! Ik zat serieus met de gedachte dat we pas een jaar of 10 allemaal een DVD-speler in de kamer hebben maar dat is dus nog een stukje langer terug.
De tijd vliegt zeer zeker.
Zo zat ik laatst te denken aan dat video2000 systeem. Was in 88 nog populair.
Niet jokken want zowel Philips als Sony grepen mis met hun eigen Video2000 en Betamax.
Niet jokken want zowel Philips als Sony grepen mis met hun eigen Video2000 en Betamax.
In zo'n videosysteem bedoel je?Moet Davey Klaassen er nog in ?