Wie gaat er promoveren??

gevegt

Well-known member
De play offs zitten nu wel aardig goed in elkaar.
1 wedstrijd geeft veel meer spanning. Nu alleen de periodetitels nog afschaffen en het wordt nog leuker.
 

zwammy

Well-known member
Ach, de knuffel van de dames maakten heel veel goed. En als je heel het jaar als een kut loopt te voetballen maakt promotie nog niet terecht. Volgend jaar mag Tonnie laten zien waarom heel Breda hem terug wilde. Anders fikken we hem ook af, we blijven natuurlijk NAC.

HUP NAC
 

Abubakari

Well-known member
:whistle: Fluitend.

Ik had liever NAC gehad, vind ik een leukere club dan NEC, maar eerlijk is eerlijk, het was wel een prachtige treffer van Bokito. En zoveel kan het me nou ook weer niet schelen.
 

zwammy

Well-known member
Met Steijn word het wat minder fluitend dan met een capabele trainer, dus nog even afwachten wat er gaat gebeuren.
 

JMD

Well-known member
Tja twee wedstrijden levert meer op dan een enkele wedstrijd.
En dat vraag ik me dus echt af. Bij een duel over 2 wedstrijden is die eerste ontmoeting vaak afwachtender. En heb je alsnog niks aan 2 ontmoetingen.

Je kan toch ook een tussenvorm doen, alleen de finale op neutraal terrein?
 

ALenstra

Well-known member
Meer wedstrijden is toch meer geld? Dus verwacht ik dat volgend seizoen alles weer over twee wedstrijden gaat.
 

Joost

Well-known member
Donderdag nog een noodverordening rond de Goffert. Vandaag organiseren ze gewoon een huldiging inclusief, DJ, licht, geluid, etc,

Ik vind dat apart.
 

Bernardo

Well-known member
Zag net ook de beelden. Dit lijkt wel een evenement. Nou hup Cambuur, regel nog ff huldiging bij de Oldehove!
 
Bovenaan