Volgend seizoen is het weer gewoon met een uit en thuiswedstrijd.De play offs zitten nu wel aardig goed in elkaar.
1 wedstrijd geeft veel meer spanning. Nu alleen de periodetitels nog afschaffen en het wordt nog leuker.
Hoho, de KNVB past dat gewoon even aan hoor, waarschijnlijk in april 2022.Volgend seizoen is het weer gewoon met een uit en thuiswedstrijd.
Ja, dat kan altijd natuurlijk nog. De reglementen stellen toch niets voor.Hoho, de KNVB past dat gewoon even aan hoor, waarschijnlijk in april 2022.
Daar geloof ik niks van.Tja twee wedstrijden levert meer op dan een enkele wedstrijd.
Subtop Eredivisie volgens de NACcers.Wat staat er bij NAC nou voor een matige keeper op doel.
En dat vraag ik me dus echt af. Bij een duel over 2 wedstrijden is die eerste ontmoeting vaak afwachtender. En heb je alsnog niks aan 2 ontmoetingen.Tja twee wedstrijden levert meer op dan een enkele wedstrijd.
Niet alleen leek, het wás een evenement.Zag net ook de beelden. Dit lijkt wel een evenement. Nou hup Cambuur, regel nog ff huldiging bij de Oldehove!