Jij kunt heWe moeten gemixt voetballen vanwege de Covid. Die had ik nog niet gehoord.
Op dat idee waren de geënquêteerden nog niet gekomen, terwijl er toen ook al Covid was.
Voor de kantine omzet op zaterdagmiddag kun je beter om 14.30 a 15.00 uur voetballen dan op 15.30 uur.
In de TD proberen ook vele clubs de standaardtijd van 15.30 uur ( vanwege Fox ) te verplaatsen naar 14.30 uur.
Als jij denkt, dat alle zaterdagclubs de jeugd naar de zondagmorgen willen verplaatsen ( op straffe van algehele uitsluiting ) leef juist jij onder een dikke steen.
goed lezen is best moeilijk. Ik beweer nergens dat er gemixed moet worden vanwege COVID. Wel beweer ik dat het zich amateurvoetbal in een zeer grote crisis bevindt. Clubs hebben het zeer zwaar en de consequenties zullen fors zijn. Dus nu geen halfbakken oplossingen maar stevige besluiten en structuren die het voetbal toekomstbestendig gaan maken. En dan kom je dus automatisch op de zat-zon discussie. Een dossier dat al vele jaren voor hoofdpijn zorgt. Doorpakken dus: standaardvoetbal naar zaterdag-zonder uitzonderingen en horizontaal overstappen. Én onderbouw jeugd indien nodig naar zondagmorgen, ook zonder uitzonderingen. Faire deal voor iedereen behalve voor een smaldeel dat leeft volgens geloofsregels die sporten en werken op zondag verbiedt. Principiële weigeraars die de broodnodige ontwikkeling van het voetbal in de weg staan. Die kun je daarom beter kwijt zijn dan rijk inderdaad.We moeten gemixt voetballen vanwege de Covid. Die had ik nog niet gehoord.
Op dat idee waren de geënquêteerden nog niet gekomen, terwijl er toen ook al Covid was.
Voor de kantine omzet op zaterdagmiddag kun je beter om 14.30 a 15.00 uur voetballen dan op 15.30 uur.
In de TD proberen ook vele clubs de standaardtijd van 15.30 uur ( vanwege Fox ) te verplaatsen naar 14.30 uur.
Als jij denkt, dat alle zaterdagclubs de jeugd naar de zondagmorgen willen verplaatsen ( op straffe van algehele uitsluiting ) leef juist jij onder een dikke steen.
lk leg mijn visie neer en doen we het af met Lulverhaal en Geen zin om te reageren. Heb je zelf wel in de gaten hoe sneu en kinderachtig jouw reactie is? Een mooi voorbeeld waarom het hele dossier in een impasse zit: een paar egoïsten die verworven rechten misbruiken om zelf geen millimeter op te hoeven schuiven. Geen flauw benul van hetgeen er speelt en leeft in het amateurvoetbal.Ik vind het grotendeels een lulverhaal eerste klas en heb geen zin erop in te gaan.
Over al die onrealistische " visie-verhalen" van jou heb ik al iets gezegd. Je bent hier nog maar net, maar je trekt wel een vreselijk grote broek aan.
Over al die onrealistische " visie-verhalen" van jou heb ik al iets gezegd. Je bent hier nog maar net, maar je trekt wel een vreselijk grote broek aan.
Kip legt er ook nog een eitje bij.
Want oude mannetjes zijn boos als ze zondags niet meer naar de supermarkt of de winkel kunnenwaarom deze dan ook niet gebruiken op andere momenten buiten de heilige zaterdag om
Clubs die vanuit het verleden altijd op 1 dag gevoetbald hebben, hebben daar hun accommodatie op ingericht. Grote zaterdagclubs hebben dan ook vaak veel velden. Dan past dat meestal ook wel. De grote zondagclubs doen het vaak met 3 tot 5 velden, omdat ze alles konden verdelen over 2 dagen. Als dat nu allemaal op 1 dag moet, past het gewoonweg niet meer.Bovendien is er in vele gevallen geen capaciteitsprobleem. Ze redden het nu ook op zaterdag met alle teams, inclusief het eerste gewoon om 14.30 uur.
En dus zullen 35+ en 45+ café-teams van zaterdagclubs ook bereid moeten zijn om op vrijdagavond te voetballen en diverse jeugdteams ook op de zondagmorgen.Klopt helemaal. Zeg ik ook.
jij wordt met iedere nieuwe post steeds meer lachwekkend. Dus omdat ik nog niet zo lang actief op dit forum mag ik mijn mening niet geven en trek ik een vreselijk grote broek aan? Man, man. En dan vraag je jezelf misschien af waarom zoveel mensen je op dit forum inmiddels al hebben uitgekotst.Over al die onrealistische " visie-verhalen" van jou heb ik al iets gezegd. Je bent hier nog maar net, maar je trekt wel een vreselijk grote broek aan.
Waarom niet? Als jeugdvoetbal op zondag de toekomst wordt, waarom zou je dan niet mee gaan? Die kids en vele van hun ouders hebben nog nooit een kerk van binnen gezien en willen maar wat graag naar buiten op zondag. Moeten die dan gedwarsboomd worden door enkele oude principiële dwarsliggers.Maar vele zaterdagverenigingen zullen geen teams op zondag laten spelen.