Nogmaals ik ga hier niet bezig de indelingen van de 2e klassen anders in elkaar te zetten opdat je beter gemengde competities krijgt.
Dat is wel lekker makkelijk hè? Commentaar hebben zonder zelf een fatsoenlijk alternatief te hebben.
Nogmaals ik ga hier niet bezig de indelingen van de 2e klassen anders in elkaar te zetten opdat je beter gemengde competities krijgt.
Wat jij wil.Dat is wel lekker makkelijk hè? Commentaar hebben zonder zelf een fatsoenlijk alternatief te hebben.
Heerlijk. Ik wil even quoten. Het Twentse Markelo moet naar achter Nijmegen zodat het Brabantse Cuijk richting Enschede mag. OngelogenMaar omdat je kennelijk graag wat wilt horen: Zet ze in M en plaats bv Markelo uit M in J.
Kilometer criterum is opgehevenHeerlijk. Ik wil even quoten. Het Twentse Markelo moet naar achter Nijmegen zodat het Brabantse Cuijk richting Enschede mag. Ongelogen
Ja, gewoon netjes vragen en hopen dat er clubbestuurders zijn die niet zó principieel zijn. Dit is dus het hele kromme van deze situatie. Want zou VV Cuijk andersom ook zo collegiaal zijn als ze gevraagd worden om thuisduel naar zondag te verplaatsen? Omdat de tegenstander geen fatsoenlijk team op de been kan brengen om wat voor reden dan ook. Natuurlijk maak je het elkaar als clubs niet onnodig lastig en probeer je mee te werken aan redelijke verzoeken. De onderlinge verstandhouding en reputatie van clubs zal hierin zeker gaan meespelen.Daarvoor moeten ze natuurlijk niet bij de KNVB zijn, maar bij hun tegenstanders.