Wedstrijdtopic : Knock-outfase

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gek, in mijn gedachten maakte hij altijd de penalty's bij jullie. Blijkbaar dus niet...

Hij heeft er een paar gemaakt. Volgens mij twee panenka's en wat zwak ingeschoten strafschoppen, die de keeper had moeten hebben. Toen hij tegen keepers kwam te staan die door hadden dat ze gewoon moeten blijven staan, ging hij ze missen.

Zo'n Neuer is nu de held, maar wat was hij zwak zeg. Blijf gewoon staan, die Italianen scoorden bijna alleen maar als ze door het midden schoten.

gevegt

Well-known member
Het is toch wel aandoenlijk dat de Ajax en Feyenoorders volgers zo pro hun ( ex ) clubspelers zijn.
Ze liggen er allemaal uit.

Max

Administrator
Forumleiding
Was het nog wat gisteravond?

Begon een beetje onhandig gezien ze de reservering niet goed hadden verwerkt. Hadden ze ook geen goede oplossing voor. Uiteindelijk wel een rondje van het huis gekregen.

Uiteindelijk allemaal prima. Mooie selectie ook van bieren. Bediening is beter dan de biertent waar ik in Amsterdam vaak naartoe ga. Al heb je na een avond wel de meeste bieren gehad, dus voorlopig hoef ik niet terug te keren.

Nu op weg naar de Veluwe. Even de benen weer aan het werk zetten.

Eef de Kip

Well-known member
Thnks heren, maar m'n vraag was bedoeld aan Max. Dat de 2 beste keepers ter wereld prutsers bij penalties zijn heb ik ook kunnen zien.

Janssen

Well-known member
Benieuwd welke keeper bij een volgende penaltyserie bij de eerste pingel stokstijf durft te blijven staan. Dan komt de rest met knikkende knie?n.

Bovenaan