Wedstrijdtopic : Knock-outfase

PES5

Administrator
Forumleiding
Die Embolo is bij Basel toch echt heel goed, maar ik heb hem hier op dit EK alleen nog maar domme dingen zien doen. Wil zich veel te geforceerd bewijzen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb al een paar keer gehad dat ik -qua toto- op een Zwitserse goal hoopte, toen viel me al op dat ik het dan niet van Embolo moest hebben. Ken hem niet van Basel, maar ik vind het tot nu toe echt drie keer niks.
 

JMD

Well-known member
Er wordt overal gedaan alsof het een horrortackle des doods was maar er was echt niks aan de hand. Geel was ruim voldoende.
Serieus??? Jij noemt iemand vol op de enkels neerhalen zonder bal in de buurt 'niks aan de hand'?
 

Eef de Kip

Well-known member
Serieus??? Jij noemt iemand vol op de enkels neerhalen zonder bal in de buurt 'niks aan de hand'?

Dat viel dus duidelijk in de herhaling te zien dat dat dus wel mee viel en als elke overtreding op de enkels met rood bestraft dient te worden dan eindig je elke wedstrijd met 2 man.
 

Batigoal

Well-known member
Wat is dat toch met al die bondscoaches die hun land zo afwachtend laten voetballen? Zwitserland heeft aanvallend genoeg te brengen, maar gaat nu pas voor het eerst dit toernooi aanvallen.

En dat terwijl in de tijd dat ik Zwitsers voetbal een beetje volgde Petkovic met Young Boys juist aanvallend voetbal speelde.
 

JMD

Well-known member
Wat is dat toch met al die bondscoaches die hun land zo afwachtend laten voerballen? Zwitserland heeft aanvallend genoeg te brengen, maar gaat nu pas voor het eerst dit toernooi aanvallen.

Is standaard met Zwitserland volgens mij... Kan me althans niet herinneren dat ik Zwitserland ooit aanvallend heb zien spelen.

Lat geraakt door de Zwitsers
 
Bovenaan