Haha, wat een boel Ajax frustratie weer in dit topic.
Milik, een goal en een assist, dat is meer dan heel PSV, Feyenoord en Heerenveen samen op dit EK. Wat? Meer dan de hele eredivisie samen.
Sowieso de man die elke keer op de juiste plek staat en de kansen krijgt, dat is ook een kwaliteit. Straks scoort ie weer de winnende, komt er gewoon weer 10 miljoen bij.
Sorry, ik was even vergeten dat je niet mag zeggen dat een Ajacied een kans voor open goal mist. Dat doen Godenzonen natuurlijk niet...
En grappen maken over Ajacieden is natuurlijk al helemaal uit den boze. Over Feyenoorders en PSV-ers mag dat natuurlijk wel met bakken.
Nee, dat doe jij nog steeds sinds 8 mei...Kut, ik heb je aan het huilen gemaakt. Sorry, was niet de bedoeling.
Nee die Milik kan er niet zoveel van. Vorige pot was ook rampzalig.
Nee, dat doe jij nog steeds sinds 8 mei...
Heb ik al eens gezegd dat jij een kenner bent??
Maak je over mij ook maar geen zorgen, 2x op rij kampioen, kan wel wat hebben...Maak je om mij geen zorgen. Laatste 6 jaar 4x kampioen, dan kun je wel wat hebben.
Deze onthou ik... Als je onzin verkondigt heb gewoon zeggen dat het tongue in cheek was... Kan je je in 1 klap van de discussie afmaken.. Handig.Misschien moet je het allemaal iets minder serieus nemen, doe ik ook. Of als je the tongue in cheek niet herkend gewoon niet reageren.
Mwaoh, Kuipers zit er ook nog altijd.En dit was weer niks...
Clattenburg kan naar huis na vandaag...
En dit was weer niks...
Clattenburg kan naar huis na vandaag...
Huh, was toch gewoon 2 keer geel?