Wedstrijdtopic : Knock-outfase

Abubakari

Well-known member
Wat een overzicht van Milik, lokt twee man naar zich toe, laat de bal lopen en zijn teamgenoot mag scoren.

Ik leg het maar even uit voor nitwits als gevegt (en JMD natuurlijk) want die zien dat niet.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Haha, wat een boel Ajax frustratie weer in dit topic.
Milik, een goal en een assist, dat is meer dan heel PSV, Feyenoord en Heerenveen samen op dit EK. Wat? Meer dan de hele eredivisie samen.
Sowieso de man die elke keer op de juiste plek staat en de kansen krijgt, dat is ook een kwaliteit. Straks scoort ie weer de winnende, komt er gewoon weer 10 miljoen bij.

Sorry, ik was even vergeten dat je niet mag zeggen dat een Ajacied een kans voor open goal mist. Dat doen Godenzonen natuurlijk niet...
En grappen maken over Ajacieden is natuurlijk al helemaal uit den boze. Over Feyenoorders en PSV-ers mag dat natuurlijk wel met bakken.

1-0 rust. Meer dan verdiend.
Winnaar van dit duel overigens tegen Kroati? - Portugal.
 

Abubakari

Well-known member
Sorry, ik was even vergeten dat je niet mag zeggen dat een Ajacied een kans voor open goal mist. Dat doen Godenzonen natuurlijk niet...
En grappen maken over Ajacieden is natuurlijk al helemaal uit den boze. Over Feyenoorders en PSV-ers mag dat natuurlijk wel met bakken.

Kut, ik heb je aan het huilen gemaakt. Sorry, was niet de bedoeling.
 

JMD

Well-known member
Maak je om mij geen zorgen. Laatste 6 jaar 4x kampioen, dan kun je wel wat hebben.
Maak je over mij ook maar geen zorgen, 2x op rij kampioen, kan wel wat hebben...

Maar verder ben je knap ge?rriteerd, er posten 3 man (tegelijk) dat Milik een grote kans mist (was ook gewoon zo), dan maken er 1 of 2 een grapje erover, en jij zit direct bovenop de kast...
 

Abubakari

Well-known member
Misschien moet je het allemaal iets minder serieus nemen, doe ik ook. Of als je the tongue in cheek niet herkend gewoon niet reageren.

On topic maar weer, bijna 1-1.
 

JMD

Well-known member
Misschien moet je het allemaal iets minder serieus nemen, doe ik ook. Of als je the tongue in cheek niet herkend gewoon niet reageren.
Deze onthou ik... Als je onzin verkondigt heb gewoon zeggen dat het tongue in cheek was... Kan je je in 1 klap van de discussie afmaken.. Handig.
 
Bovenaan