Wedstrijdtopic : Knock-outfase

U.G.

Well-known member
Van waar die massale aversie naar de Belgen toe :D Ik woon toch het gros van mijn leven in Nederland maar het valt me nu pas echt op.

Aan de andere kant, de aversie vooral in R'dam tegen de Duitsers is op enkele hardnekkige gasten na wegge?bd.
 

Forza AZ

Well-known member
Van waar die massale aversie naar de Belgen toe :.
Zal er mee te maken hebben dat de Belgen zo blij waren dat Nederland er niet bij is deze keer. Vandaar dat een hoop Nederlanders Belgi? nu liefst zo snel mogelijk eruit zien gaan. Terwijl eerder Belgi? juist wel altijd sympathiek werd gevonden en de meesten het leuk vonden als ze verder kwamen, zoals op het WK in 2014.
 

Janssen

Well-known member
Het is gewoon een overschatte ploeg en dat land heeft me een iets te grote mond de laatste weken.
 

Eef de Kip

Well-known member
Het is gewoon een overschatte ploeg en dat land heeft me een iets te grote mond de laatste weken.

Dit dus plus het feit dat ze nadat ze 2 jaar geleden na een kansloos WK waar ze het wel even zouden laten zien er uit werden gespeeld massaal zaten te hopen dat die vermaledijde Hollanders er ook zsm uit zouden vliegen. Calimero's zijn het met een C

De goeden daargelaten zoals Kielse Rat. Die kan ik nog wel goed hebben.
 

JFK

Well-known member
Ik werk al 20 jaar me Belgen. Als ze kans krijgen dan klieven ze een bijl in je rug. Het is echt een heel naar volk.
 

gevegt

Well-known member
Ik werk al 20 jaar me Belgen. Als ze kans krijgen dan klieven ze een bijl in je rug. Het is echt een heel naar volk.
Waarom dan zolang met ze werken?

Ik had er na een paar maand mijn buik zo vol van dat ik een week heb feestgevierd toen de directie mijn raad had opgevolgd.
 
Bovenaan