Wedstrijdtopic : Knock-outfase

Kielse Rat

Well-known member
Gisteren weer een wedstrijd waarin de ploegen vanaf de tweede helft zo'n panische angst ontwikkelen, dat er niet meer aan voetballen wordt gedacht. jammer, want de eerste helft voorspelde veel goeds.

En hoewel ik niet 100% vertrouwen in onze verdediging, gaat Belgi? gewoon op zijn elan van zondag verder tegen Wales!
 

Susa

New member
Iets zegt me dat de Belgen vanavond nu met het ontbreken van Vertongen en Vermaelen wat angstiger gaan worden en terug gaan schakelen naar de defence modus...en ook Wales zal nu ze zover zijn vooral voetballen om niet te verliezen.

Dat wordt wederom een schaakpot vanavond.
 

Susa

New member
Ik heb trouwen wel genoten van de pingels van de Portugezen!! Mooi hoog en met volle overtuiging je wist dat ze dat gingen pakken.

Ook een kwaliteit die veel andere landen niet hebben.
 

U.G.

Well-known member
Ik kijk nu al uit naar de nabeschouwing van U.G.

De scheids ? Ach ja.....had het te druk met teleurgesteld zijn in het elftal dat dat er nog makkelijk bij kon. Wat zijn er een paar keihard door de mand gevallen zeg, zo slecht....en mentaal een wrak. Op Renato en Pepe speelde iedereen slecht.
 

Marinos

Well-known member
Is die pot van vanavond nog ergens te streamen met een Android telefoon? Nos.nl laat me niet toe in het buitenland.
 

U.G.

Well-known member
Wordt je straks gewoon halve finalist met 0 overwinningen in 5 wedstrijden over 90 minuten.

o2ZUCa9.png
 

Makanaky

Well-known member
Nu nog even gelijkspelen (liefst 0-0) tegen Wales en Duitsland en os campe?oes zijn bekend. Strik erom.
 

Makanaky

Well-known member
Scherp. Buitengewoon scherp. Hoe weet je dat zo, kom je uit R'dam of omstreken ;)

Vorig jaar op Sal (en 1 dag Fogo, prachtig eiland!) geweest. Beviel erg goed en dan ga je ze toch met een schuin oog volgen. Na de goal was er ook eventjes een Kaapverdiaanse vlag in beeld. En daarbij ben ik ook gewoon een flinke voetbaljunk.
 

Eef de Kip

Well-known member
Oeps,daar zal je idd geen nationale televisiezender hebben die het via internet open stelt. Sorry maar dan weet ik het ook niet. Bestaat dat sopcast nog?
 

Marinos

Well-known member
Oeps,daar zal je idd geen nationale televisiezender hebben die het via internet open stelt. Sorry maar dan weet ik het ook niet. Bestaat dat sopcast nog?
Nouja er Is een zender hier die het uitzend geloof ik, heb in iedergeval wel al wat gezien hier en daar. Maar heb een lange reisdag achter de rug dus dacht zo in m'n hostel bed even via de telefoon. Maar goed, het Is geen Duitsland dus ik kijk morgen de uitslag wel :)
 

U.G.

Well-known member
Vorig jaar op Sal (en 1 dag Fogo, prachtig eiland!) geweest. Beviel erg goed en dan ga je ze toch met een schuin oog volgen. Na de goal was er ook eventjes een Kaapverdiaanse vlag in beeld. En daarbij ben ik ook gewoon een flinke voetbaljunk.

Ik zag die vlag inderdaad ja. Sal heb ik ook gedaan, heerlijke strand maar niet echt gek veel te doen...Het vulkaaneiland wil ik nog wel een keer doen. Daarna zijn we naar de westelijke bovenwindse eilanden gegaan, Sao Vicente ( waar mn ma is geboren ) en Santo Antao. Mooie eilanden en en een mooie volk.
 
Bovenaan