Wedstrijdtopic : Knock-outfase

Abubakari

Well-known member
Wat een mooie voetbaldag zeg!

Okay, Engeland was slecht, maar IJsland heeft ook een team waar je verdomd moeilijk van wint. Passie, inzet en een beetje mazzel, daar schakel je dat povere Engeland gewoon makkelijk mee uit.
IJsland-Wales, mooie finale!
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Het IJslandse commentaar bij de 1-2 was ook weer mooi :) Blijkbaar kent iedereen elkaar daar, want ze noemen de voetballers bij de voornaam
 

Pascallovic

Well-known member
Als je de voornaam van spelers weet is het niet zo moeilijk om ze bij hun voornaam te noemen. Daar hoef je elkaar niet voor te kennen.
 

Joost

Well-known member
Wat een mooie voetbaldag zeg!

Okay, Engeland was slecht, maar IJsland heeft ook een team waar je verdomd moeilijk van wint. Passie, inzet en een beetje mazzel, daar schakel je dat povere Engeland gewoon makkelijk mee uit.
IJsland-Wales, mooie finale!

Zoals we zelf al meemaakten tijdens het WK van 2 jaar geleden blijkt ook dit jaar dat een fatsoenlijk tactisch plan echt werkt in zo'n toernooi.

Het IJslandse team van gisteren;
Halldorsson, Bodo/Glimt, 13e in Noorwegen
Skulason, Odense, 7e in Denemarken
Sigurdsson, Krasnodar, 4e in Rusland
Aranson, Malmo, 1e in Zweden
Saevarsson, Hammerby, 14e in Zweden
Bjarnason, Basel, 1e in Zwitserland
Sigurdsson, Swansea, 12e in Engeland
Gunnarsson, Cardiff, 8e in Engeland (2)
Gudmonsson, Charlton, 23e in Engeland (2)
Sigthorsson, Nantes, 14e in Frankrijk
Bodvarsson, Kaiserslautern, 10e in Duitsland (2)

Sigthorsson scoorde 3 in een heel seizoen bij Nantes en stond maar de helft van de duels in de basis.
Bodvarsson kwam in de winter van Viking Stavanger naar de 2. Bundesliga en maakte er 2 in 15 duels.

De reserves spelen grotendeels bij middenmoters in Zweden, Noorwegen en Denemarken.

Erg bijzonder dat een clubje spelers dat op clubniveau nauwelijks uitblinkt samen zo'n sterk geheel vormt.
 

Ska P 187

Well-known member
Het vreemde is dat ik het nog wel kon aanzien ook van IJsland. Het zal wel leedvermaak geweest zijn.
 

Hankie

Well-known member
Zoals we zelf al meemaakten tijdens het WK van 2 jaar geleden blijkt ook dit jaar dat een fatsoenlijk tactisch plan echt werkt in zo'n toernooi.

Het IJslandse team van gisteren;
Halldorsson, Bodo/Glimt, 13e in Noorwegen
Skulason, Odense, 7e in Denemarken
Sigurdsson, Krasnodar, 4e in Rusland
Aranson, Malmo, 1e in Zweden
Saevarsson, Hammerby, 14e in Zweden
Bjarnason, Basel, 1e in Zwitserland
Sigurdsson, Swansea, 12e in Engeland
Gunnarsson, Cardiff, 8e in Engeland (2)
Gudmonsson, Charlton, 23e in Engeland (2)
Sigthorsson, Nantes, 14e in Frankrijk
Bodvarsson, Kaiserslautern, 10e in Duitsland (2)

Sigthorsson scoorde 3 in een heel seizoen bij Nantes en stond maar de helft van de duels in de basis.
Bodvarsson kwam in de winter van Viking Stavanger naar de 2. Bundesliga en maakte er 2 in 15 duels.

De reserves spelen grotendeels bij middenmoters in Zweden, Noorwegen en Denemarken.

Erg bijzonder dat een clubje spelers dat op clubniveau nauwelijks uitblinkt samen zo'n sterk geheel vormt.
Ik hoorde gisteren dat een groot deel van de groep al samenspeelt sinds de jongste jeugdelftallen
 

Batigoal

Well-known member
Iets groter:

Cl-yJFdWYAIYz11.jpg
 

de waan

Well-known member
In het IJslandse telefoonboek (als dat nog bestaat tenminste) staan de namen ook alfabetisch gerangschikt op voornaam.
 

U.G.

Well-known member
Na het gewonnen schaakspel van Portugal tegen de Kroaten, waarin het huidige middenveld van Sporting een middenveld opgebouwd uit Barcelona, Real en Inter-spelers com-pleet neutraliseerde (!)...Modric heeft nog waarschijnlijk nachtmerries van Adrien Silva,..

Are-You-Not-Entertained-Gladiator.gif



wacht nu morgen Polen. Jammer dat waarschijnlijk Guerreiro niet spelen kan, het opkomen vd backs kan morgen veel meer. Gomes sukkelt ook met fitheid maar dat vind ik echt minder erg, mss zelfs beter, dan kan Renato starten.

BREEK DIE POORTEN OPEN NAAR DE HALVE FINALE CARALHO !!
 

Raul

Well-known member
Jammer dat waarschijnlijk Guerreiro niet spelen kan, het opkomen vd backs kan morgen veel meer. Gomes sukkelt ook met fitheid maar dat vind ik echt minder erg, mss zelfs beter, dan kan Renato starten

Andr? Gomes man, wat valt hij tegen. Zul jij vast niet vinden maar ik heb hem zeer vaak de hemel in geprezen en terecht ook. Is gewoon onze beste voetballer en die heeft mij een potentie. Nooit verwacht dat hij zo minder speelt dan bij Valencia.

Die Guerreiro valt mij erg mee moet ik zeggen. Waar hebben jullie die nou opgevist? Ergens in Brest hoorde ik?
 

U.G.

Well-known member
Andr? Gomes man, wat valt hij tegen. Zul jij vast niet vinden maar ik heb hem zeer vaak de hemel in geprezen en terecht ook. Is gewoon onze beste voetballer en die heeft mij een potentie. Nooit verwacht dat hij zo minder speelt dan bij Valencia.

Die Guerreiro valt mij erg mee moet ik zeggen. Waar hebben jullie die nou opgevist? Ergens in Brest hoorde ik?

Ik vond Gomes de eerste wedstrijd wel goed voor de dag komen, maar daarna was het niks....het middenveld was ook uit balans miste dragers, met Moutinho, Gomes, Joao Mario heb je gewoon teveel spelers zonder venijn...met William ,Renato, Adrien en J. Mario heb je gewoon een juiste mix. Had de coach eerder mogen doen, maar goed, hij is nu wel op het goede spoor.

Guerreiro is een Portugees uit Frankrijk, speelde bij Lorient en is opgeleid bij Caen, de jongen spreekt nauwelijks Portugees ;)...Het stikt vd Portugezen in Frankrijk he, Gameiro is ook deels Portugees en die is ook eens gepeild....zelfs Griezman heeft Portugese linken.
 
Bovenaan