Wedstrijdtopic : Knock-outfase

Kielse Rat

Well-known member
Tegen Janneke en Mieke zoals jullie dat zeggen.

Neemt niet weg dat er gewoon geweldig gevoetbald. Hazard was echt weergaloos. Enige minpuntje is dat het onnodig lang spannend bleef. Wel jammer dat Vermaelen geel pakt en er niet bij is tegen Wales.

JFK

Well-known member
Neemt niet weg dat er gewoon geweldig gevoetbald. Hazard was echt weergaloos. Enige minpuntje is dat het onnodig lang spannend bleef. Wel jammer dat Vermaelen geel pakt en er niet bij is tegen Wales.

Dat is waar. Vermaelen er niet bij. Ja dan krijg je het centrum Alderweireld-Vertonghen.
Die gaan het moeilijk krijgen tegen Bale.

Raul

Well-known member
Lukaku kan er niks van. Geef mij maar die gozer van Liverpool of Marseille. Ik heb wel genoten van Hazard vandaag en de oude Hazard. Al waren die Hongaren echt zwak zeg. En de Hongaren kregen nog kansen ook nog en niet zo'n beetje ook.

Batigoal

Well-known member
Batshuayi. :duim:

Liet al in vijf minuten zien waarom hij beter is dan al die andere spitsen van Belgi? bij elkaar. Maar ja, speelt niet in Engeland he.

Janssen

Well-known member
Batshuayi. :duim:

Liet al in vijf minuten zien waarom hij beter is dan al die andere spitsen van Belgi? bij elkaar. Maar ja, speelt niet in Engeland he.

Je bedoelt die goal die hij nog bijna naast schoot?

Vervolgens nog een oliedomme gele kaart, ja die jongen maakte echt indruk.

Pascallovic

Well-known member
Ik reken op een eenvoudige overwinning, die Italianen worden erg opgehemeld na een overwinning op een zwak Belgie en een moeizame zege in de slotminuut tegen Zweden. Zo bijzonder of goed waren ze nu ook weer niet in de groepsfase.

Batigoal

Well-known member
Ik reken op een eenvoudige overwinning, die Italianen worden erg opgehemeld na een overwinning op een zwak Belgie en een moeizame zege in de slotminuut tegen Zweden. Zo bijzonder of goed waren ze nu ook weer niet in de groepsfase.

Mocht Itali? per ongeluk een vroege treffer maken, dan moet ik nog maar zien of Spanje daar over heen weet te komen. Ik hoop in ieder geval op een mooie pot voetbal.

Bovenaan