Wedstrijdtopic : Knock-outfase

Jef400

Well-known member
Ik zal wel weer zagen: Maar die scheidsrechter was wel weer aardig aan het marschanderen.

Jef400

Well-known member
Ik ben wel van plan een scheidsrechtersopleiding te gaan volgen. Ik ben alleen geen lid van een sportvereniging.

Jef400

Well-known member
Waarom wil je dat?

Nou, eerlijk gezegd. Ik loop me wel vaker al dan niet terecht op te vreten over het niveau van de arbitrage. En het lijkt mij leuk iets terug te kunnen doen voor de sport waar ik ontiegelijk veel plezier uit haal. Door het ballen op het trapveldje, voor de tv, en in de verschillende stadions die ik jaarlijks bezoek.

JFK

Well-known member
Nou, eerlijk gezegd. Ik loop me wel vaker al dan niet terecht op te vreten over het niveau van de arbitrage. En het lijkt mij leuk iets terug te kunnen doen voor de sport waar ik ontiegelijk veel plezier uit haal. Door het ballen op het trapveldje, voor de tv, en in de verschillende stadions die ik jaarlijks bezoek.

Veel plezier dan op de amateurvelden. Je zult je begeven tussen allerlei Dirty Harry's, bouwvakkers en Tokkie's.

Jef400

Well-known member
Lekker F-jes en E-tjes op de vroege morgen lijkt mij heerlijk. Ik heb een redelijk dikke huid. Dus dat gejank van oudjes moet ik van me af kunnen houden.

Max

Administrator
Forumleiding
Veel plezier dan op de amateurvelden. Je zult je begeven tussen allerlei Dirty Harry's, bouwvakkers en Tokkie's.

Dat is het hele punt. Je moet eerst hard kunnen rennen voor die categorie voordat je een beetje kan cashen en snoepreisjes kan maken.

JFK

Well-known member
Lekker F-jes en E-tjes op de vroege morgen lijkt mij heerlijk. Ik heb een redelijk dikke huid. Dus dat gejank van oudjes moet ik van me af kunnen houden.

Ja kies lekker de makkelijk weg. Wel angstaanjagend vroeg je nest uit op de zaterdag.
Maar ga eens lekker de held uithangen bij de A-tjes en de B-tjes.

Jef400

Well-known member
Het gaat mij niet om het cashen en de snoepreisjes. Ik wil niet eens in de spotlights eerlijk gezegd ;) Ik heb niet de intentie de oudere categorie te fluiten. Losgeslagen pubers. Het gaat om de lol. Niet om carri?re te maken.

Bovenaan