Janssen
Well-known member
Gaan we de IQ en afkomst discussie weer hervatten?
Die hadden we al besloten en daar was verder geen speld tussen te krijgen.
Gaan we de IQ en afkomst discussie weer hervatten?
Valt daar over te discussi?ren dan?Gaan we de IQ en afkomst discussie weer hervatten?
En maar klagen dat het geen kut aan is.Jawel. Drie keer het verkeerde land dat wint.
Die Batsubami daar straalt ook de intelligentie vanaf zeg.
Die hadden we al besloten en daar was verder geen speld tussen te krijgen.
Valt daar over te discussi?ren dan?
Ik zou zeggen, doe er eens wat aan.Ik zal wel weer zagen: Maar die scheidsrechter was wel weer aardig aan het marschanderen.
Ik ben wel van plan een scheidsrechtersopleiding te gaan volgen. Ik ben alleen geen lid van een sportvereniging.
Ik ben wel van plan een scheidsrechtersopleiding te gaan volgen. Ik ben alleen geen lid van een sportvereniging.
En maar klagen dat het geen kut aan is.
Waarom wil je dat?
Nou, eerlijk gezegd. Ik loop me wel vaker al dan niet terecht op te vreten over het niveau van de arbitrage. En het lijkt mij leuk iets terug te kunnen doen voor de sport waar ik ontiegelijk veel plezier uit haal. Door het ballen op het trapveldje, voor de tv, en in de verschillende stadions die ik jaarlijks bezoek.
JAAAAAAAAAAA!!!! Wat een wedstrijd!
Veel plezier dan op de amateurvelden. Je zult je begeven tussen allerlei Dirty Harry's, bouwvakkers en Tokkie's.
Lekker F-jes en E-tjes op de vroege morgen lijkt mij heerlijk. Ik heb een redelijk dikke huid. Dus dat gejank van oudjes moet ik van me af kunnen houden.